در حال بارگذاری ...

جلسه هم اندیشی مدیریت تئاتر گلستان برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیریت تئاتر استان با حضور معاون هنری و رییس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان، رئیس شورای نظارت و ارزشیابی و دیگر اعضای این مجموعه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

به گزارش تئاتر گلستان، در این نشست معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تاکید بر نگاه هدفمند با رویکرد قدم در مسیر مشخص و رو به جلو، ابراز داشت: تا زمانی که  انجمن ، شورا و بدنه ی نمایش استان به هم گرایی نرسند ، نمی توانیم  به نتایج مطلوب و اثر گزاری دست پیدا کنیم.

 

رمضان یازرلو ضمن اشاره به  مسئله اصل وحدت در عین کثرت و بالعکس، افزود: به طور مثال جامعه ی نمایش گلستان افرادی را به عنوان نمایندگان خود در قالب هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی انتخاب کرده اند . این مجموعه باید گفتار، کردار و اندیشه اش برآیند تفکر جمعی مجموعه ای که آن ها را برگزیده اند باشد که اگر غیر از این رخ بدهد کاملا به خطا رفته ایم.

 

در ادامه این جلسه محمدرضا صمیمی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این نشست، گفت: ایجاد فضای تعامل بین شورا و انجمن و ...  بسیار خوب است به شرط آنکه این تعامل بدون دخالت های غیر کارشناسی انجام بپذیرد.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان در ادامه این بحث تصریح کرد: فضای تعامل وجود داشته است منتهی باید به هم گرایی بیشتری برسیم.

حسن رستمانی ادامه داد:  زیبنده است اعضای  بدنه ی مدیریتی نمایش استان از هر آنچه یکدیگر انجام می دهند با خبر باشند و بدون تردید با یک دست و یک دل شدن این بدنه، شاهد پویایی و تعالی بیشتر هنر نمایش در استان خواهیم بود.

 

در خاتمه معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای هم گرایی اظهار کرد:  برگزاری نشست های هم اندیشی با  جامعه حقوقی و حقیقی هنری از برنامه های مدون این معاونت است و مشخصا در حوزه نمایش اعلام مصادیق اخلاق و تشکیل کمیته اخلاق، توجه ویژه به درگاه تاتر گلستان در سایت ایران تئاتر، مشخص شدن میزان حمایت از گروه ها بر طبق درجه بندی از الویت های موضوعی در نشست های آتی خواهد بود.




نظرات کاربران