در حال بارگذاری ...

آیین یادبود و سالگرد هنرمند فقید علی یزدانی برگزار شد

به مناسبت سالگرد درگذشت هنرمند عرصه تئاتر و تلویزیون و سینمای استان گلستان زنده‌یاد "علی یزدانی" مراسمی با حضور مدیرکل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هنرمندان هنرهای نمایشی استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش تئاترگلستان، مراسم سالگرد درگذشت زنده‌یاد "علی یزدانی " به همت انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان و گروه نمایش ترجه و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در تالار نگاه مجموعه تالار فخرالدین اسعد گرگانی انجام پذیرفت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم یادبود گفت: برگزاری این‌گونه مراسم‌ها فرصتی مناسب برای تذکر و تدبر زندگان است و مرگ تنها یک انتقال از مرحله ای به مرحله دیگر زندگانی است.

حجت‌الاسلام فضیلت ضمن یاد تأکید توجه به اخلاق حرفه‌ای در عرصه هنر، ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر نیاز به همراهی و همدلی با یکدیگر را دارند و باید تلاش کنند تا نسل‌های مختلف در کنار هم و با تعامل زندگی و هنرنمایی کنند.

گفتنی است این یاد بود در عصر روز پنجشنبه نهم آذرماه 96 انجام گرفت که خاطره گویی پیشکسوتان و پخش کلیپ گزیده‌ای از فعالیت‌های آن مرحوم از برنامه‌های اجراشده در این مراسم سالگرد بود.




نظرات کاربران