در حال بارگذاری ...

آیین چهلمین روز درگذشت استاد محمدهادی نامور راد برگزار شد

آیین چهلمین روز در گذشت هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون استاد "محمد هادی نامور راد" در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد .

به گزارش تئاتر گلستان، آیین چهلمین روز در گذشت هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون استان گلستان استاد "محمد هادی نامور راد" با همکاری انجمن هنر های نمایشی ، انجمن سینمای جوان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان، فرمانداران بندرگز و کردکوی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی ، هنرمندان و هنردوستان در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام علی اصغر فضیلت ضمن آرزوی علو درجات برای آن فرهیخته فقید از خداوند متعال و یاد آوری نام و یاد آن سفرکرده؛ در سخنانی کوتاه به مسئله عالم کثرات اشاره داشت و گفت: انسان بعد از عالم کثرات به عالم وحدت گام می گذارد و رسیدن به این فصل و جایگاه نوین خود جای تبریک دارد.

 

بر اساس این خبر: شعرخوانی در وصف فقید سفر کرده ، بازتولید و اجرای 4 صحنه از 4 نمایش پیشین زنده یاد نامور توسط هنرمندان پیشکسوت همراه با هنرنمایی فرزندان مرحوم از دیگر برنامه های اجرا شده در این آیین گرامیداشت بود.

 

گفتنی است استاد "محمد هادی نامور راد" از درام نویسان  و کارگردانان نام آشنای معاصر ایران زمین بود و با نیم قرن تجربه در عرصه تئاتر و تلویزیون آثار ماندگاری را خلق و فقدانش اهالی هنرهای نمایشی استان گلستان را متاثر کرد.

 

آیین چهلمین روز در گذشت هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر تلویزیون استاد "محمد هادی نامور راد"  عصر روز یکشنبه 29 بهمن ماه 96 ساعت 18:00 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد .




نظرات کاربران