در حال بارگذاری ...

گزارش عملکرد 10 ماهه انجمن هنر های نمایشی استان گلستان در نشستی اعلام شد

گزارش عملکرد انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اعضای هیأت مدیره گروه های ثبتی استان در نسشتی صمیمی اعلام شد .

به گزارش تئاتر گلستان، گزارش عملکرد انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور رمضان یازرلو معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حسن رستمانی رئیس انجمن هنر های نمایشی استان، مرتضی ملک محمودی عضو هیأت مدیره و مسئول امور مالی انجمن و اعضای هیأت مدیره گروه های ثبتی استان در نشستی صمیمی اعلام شد.

 

حسن رستمانی در این نشست با اشاره به ریز عملکرد 10 ماهه و اعلام تعداد جلسات و موضوعات بحث شده در انجمن و همچنین میزان فعالیت در جذب اعتبار، روند برگزاری جشنواره استانی و امیدهای جوان و موضوعات قابل پیگیری انجمن هنر های نمایشی استان به ارائه گزارش کارکرد انجمن هنرهای نمایشی استان پرداخت.

 

رستمانی افزود، در راستای حمایت از تولیدات داخلی استان در صورت تامین اعتبار در نظر است با خرید بلیط های نیم بهاء به تعداد اعضای هیأت مدیره گروه های ثبتی استان از تولیدات درون استانی حمایت ویژه شود.

در این نشست مرتضی ملک محمودی مسئول امور مالی انجمن نیز در توضیحاتی به شفاف سازی و ارائه عملکرد و گزارش مالی 10 ماهه این انجمن پرداخت.

 

ملک محمودی با اشاره به ساماندهی بخش اعتبارات تصریح کرد، درهر زمان تنها با درخواست مدیر مسئول گروه های  ثبتی و دستورمستقیم رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان آماده ارائه ریز پرداخت ها خواهد بود.

 

وی ادامه داد، در سال نود و شش 92 میلیون تومان جذب اعتبار از کانال های مختلف داشته ایم که صرف حمایت از تولیدات گروه های ثبتی در سال 95 و حمایت گروه های اعزامی از استان و جشنواره های اجرا شده در سال 96 شده است.

 

همچنین مسئول امور مالی انجمن هنر های نمایشی در نگاهی دوستانه و کارآمد به تمامی گروه های نمایشی غیر ثبتی پیشنهاد داد برای بهره وری از اعتبارات انجمن در راستای تولیدات، اقدام به ثبت گروه های خود در سامانه ثبت مرکز استقرار گروهای نمایشی کشور کنند.

 

در انتهای این نشست پس از گفتگوی اعضاء هیأت مدیره گروه های نمایشی با اعضاء انجمن هنر های نمایشی استان، با حضور جمعی از هنرمندان استان گلستان از پوستر سومین جشنواره سراسری تئاتر اتود رونمایی شد.

 

جلسه هم اندیشی و گزارش عملکرد 10 ماهه انجمن هنر های نمایشی استان گلستان شنبه 12 اسفند ماه 96 ساعت 15:30 در سالن نگاه مجموعه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.




نظرات کاربران