در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با اردیبهشت تئاتر ایران

جشن اردیبهشت تئاتر در گلستان برگزارشد

جشن اردیبهشت تئاترگلستان باحضور مدیرکل و معاونت فرهنگی و هنری و هنرمندان این عرصه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد

به گزارش تئاترگلستان، جشن اردیبهشت تئاتر باحضور مدیرکل و معاونت فرهنگی و هنری و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی استان گلستان در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک جشن اردیبهشت تئاتر گلستان سخنانی را پیرامون بایدها و هست های نمایش استان گلستان ابراز داشت و گفت: تئاتر گلستان هم مثل همه جای کشور دارای باید ها و هست ها و ظرفیت موجود و باالقوه است.

وی در ادامه همدلی بیشتر جوانان و پیشکسوت ها، بهره مندی هدفمند، توسعه محور و گفتمان ساز از تنوع فرهنگی و بومی استان، فعالیت و پاسخ گویی بیشتر انجمن به مطالبات هنرمندان، هم افزایی دستگاه های اجرایی برای توسعه فرهنگ تئاتر و استفاده از ظرفیت تئاتر برای بیان مسائل، کوشش برای ارتقاء دانش و مهارت را به عنوان بایدهای تئاتر استان دانست.

حجت الاسلام فضیلت در خاتمه با طرح این پرسش که چرا برخی آثار نمایشی بیننده ندارد این گونه پاسخ داد: نمایشی که مسئله محور باشد و به پرسش های اکنون تماشاگر پاسخ گو باشد و نیاز معقول و منطقی مخاطب را تامین کند بدون تردید مخاطب خواهد داشت.

همچنین ارائه گزارش عملکرد توسط "حسن رستمانی" رییس انجمن هنرهای نمایشی گلستان، پخش کلیپ یاد بود زنده یاد محمدهادی نامور پیشکسوت عرصه تئاترو کلیپ مرور آثار نمایش های اجرا شده در سال 96،اجرای چند نمایش کوتاه صحنه ای و خیابانی و موسیقی از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود .

 

جشن اردیبهشت تئاتر گلستان، 17 اردیبهشت ماه 97 ساعت 17:00 تا 20:00 در مجموعه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد .




نظرات کاربران