در حال بارگذاری ...

پیشکسوتان تئاتر گلستان به تماشای نمایش«ارتش سِری» نشستند

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان و پیشکسوتان تئاتر درآزادشهر به تماشای نمایش «ارتش سِری» نشستند .

به گزارش تئاتر گلستان: در چهارمین شب از اجرای نمایش «ارتش سِری» به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعرب رضی (آرش) تولید گروه تئاتر امید های جوان، رمضان یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حسن رستمانی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان، الله قلی نظری و یحیی دیوانی از پیشکسوتان عرصه هنر های نمایشی به تماشای این اثر نشستند و مایه آرامش و دلگرمی این مجموعه جوان شدند .

در این حضور یازرلو ضمن تقدیر و تشکر از تلاش این مجموعه جهت تولید این اثر نمایشی برای این گروه آرزوی موفقیت کرد و از عموم حاضرین درخواست حمایت از این مجموعه را در شهرستان داشت .

 

نمایش «ارتش سِری» از 28 تیر تا 3 مرداد ماه 97 ساعت 20:30 در سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به صحنه رفت .

 




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران