در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «ارتش سِری» در آزادشهر تمدید شد

اجرای نمایش«ارتش سِری» به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعرب رضی (آرش) با همکاری مسئولین شهرستان آزادشهر تمدید شد.

به گزارش تئاتر گلستان، محمد میرعرب رضی (آرش) نویسنده و کارگردان نمایش«ارتش سِری» و سرپرست گروه تئاتر امیدهای جوان خبر از تمدید اجرای این نمایش داد.

 

 کارگردان این اثر نمایشی گفت: هرچند«ارتش سِری» به دور از فضای کمدی یا نمایش هایی است که مردم را به خنده وا می دارد، اما ضِد جنگ و ضِد آمریکایی بودن درونمایه آن، آن هم در این برهه از زمان، گاهاً در حین اجرا تشویق را از سوی مخاطبانش نصیب خود می کرد و در انتها عموم تماشاچیان با رضایتمندی سالن نمایش را ترک می‌کردند.

 

 میرعرب افزود: نمایش«ارتش سِری» که از ۲۷ تیر ماه با اجرایی برای خانواده اعضای گروه و خبرنگاران کار خود را شروع کرده و از ۲۸ تیر تا ۳ مرداد ماه ۹۷ اجرا های رسمی خود را به پایان رساند با همت مسئولین شهرستان آزادشهر چهار شب دیگر برای مخاطبین خود به روی صحنه خواهد رفت.

 

 سرپرست گروه تئاتر امیدهای جوان اظهار داشت: تئاتر سهم تمامی مردم است و رسالتش آگاهی و روشن ساختن چهره اوضاع در تمامی مراحل و شرایط زندگی است.

 

 وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از "طیبه رجنی" رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به پاس تلاش های فراوان در هماهنگی اجرای این اثر، از فرماندار شهرستان آزادشهر "دکتر سید رسول حسینی"، رییس اتاق اصناف "حمید نقیبی" و نایب رییس اتاق اصناف شهرستان آزادشهر "عباسعلی غلامی" جهت حمایت و هماهنگی در تمدید این اثر نمایشی تقدیر و تشکر کرد.

 

 اجرای نمایش«ارتش سِری» از ۴ تا ۷ مرداد ماه ۹۷ ساعت ۲۰:۳۰ جهت اجرا در سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر تمدید شد.




نظرات کاربران