در حال بارگذاری ...
از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر

هنرمندان نمایش «ارتش سری» تجلیل شدند

به پاس تلاش هنرمندان نمایش «ارتش سری» در اجرای عمومی، از عوامل این اثر نمایشی در آزادشهر تجلیل شد.

به گزارش تئاتر گلستان، گروه نمایش امیدهای جوان که چندی پیش در تیر و مرداد ماه 97 نمایش «ارتش سری»  را با موضوع ضد جنگ، ضد آمریکایی  و با رویکرد صلح و دوستی در آزادشهر به روی صحنه برده بود، به پاس تلاشهای عوامل جوان این اثر و اجرایی قابل قبول از دید تماشاچیان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر از عوامل اجرایی این اثر نمایشی تجلیل شد .

دراین مراسم طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این نمایش گفت: هنرمندان عناصر سازنده ای هستند که رشد فرهنگ در گرو رشد آنهاست، حمایت از هنرمندان قطعا در اثر بخشی آثارشان در مخاطبان بی تاثیر نیست.

 

همچنین محمد میرعرب رضی (آرش) نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی و سرپرست گروه نمایش امیدهای جوان در این مراسم با تقدیم لوح، عکس یادمان نمایش و هدیه ای از طرف مجموعه نمایشی امیدهای جوان از طیبه رجبی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به پاس همپایی با عوامل این نمایش از تولید تا اجرا تقدیر به عمل آورد .

 

مراسم تجلیل از هنرمندان نمایش «ارتش سری» 11 مهر ماه ساعت 13:30 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.




نظرات کاربران