در حال بارگذاری ...

نشست صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ هنر و رسانه گلستان

نشست صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ ،هنر و رسانه گلستان با حضور استاندار گلستان،نمایندگان مجلس،ومدیران استانی و شهرستانی سه شنبه ۲۴ مهرماه برگزار شد.

به گزارش تئاتر گلستان، عصر سه شنبه 24 مهرماه 1397 اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه استان گلستان درتالار فخرالدین اسعد گرگانی میزبان نشستی صمیمی با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند.

در این نشست که استاندار گلستان، تنی چند از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گرگان و مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشته اند،در ابتدا حاضرین  شاهد اجرای برنامه گروه هنری اقوام با هنرنمایی قومیت‌های مختلف و متنوع استان بودند و سپس به ترتیب عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نمایندگان انجمن ها،کانون ها و موسسات استان،سید مناف هاشمی استاندار گلستان و در نهایت سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخن پرداختند.

یحیی دیوانی از پیشکسوتان تئاتر به نمایندگی از انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور در جایگاه به ایراد نقطه نظرات و دغدغه ها ومطالبات عرصه هنرهای نمایشی استان پرداخت.

سید عباس صالحی در خاتمه برپایی و هماهنگی برای برگزاری جلسه با معاون مربوطه هر حوزه با نمایندگان آن رشته فرهنگی و هنری را در آینده ای نزدیک نوید داد.

نشست صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه گلستان در عصر سه شنبه 24 مهرماه 1397 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران