در حال بارگذاری ...
از 24 تا 30 فروردین 1398

21 اجرا از 7 اثر نمایش خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی در گلستان

۲۱ اجرا از ۷ اثر نمایش خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی از ۲۴ تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت استانداری گلستان در گلستان اجرا می‌شود.

به گزارش تئاتر گلستان، 21اجرا از 7 اثر نمایش خیابانی با موضوع آسیب های اجتماعی از 24 تا 30 فروردین 1398 با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت استانداری گلستان در گلستان اجرا میشود.

نمایش‌های «خط داغ» به کارگردانی حبیب خسروی،«پرفورمنس» به کارگردانی مهدی افتخاری،«این شب سرد» به کارگردانی مجید انوری،«فداکاری» به کارگردانی فاطمه احمدی،«قهرمان کیست» به کارگردانی پویان سهرابی،«یک سلام خشک و خالی» به کارگردانی مرتضی ملک محمودی،«زندگی یک رویا نیست» به کارگردانی رشید نصیری در شهرستانهای گرگان،کردکوی،بندرگز و کلاله  به اجرا در می آیند.

در نخستین روز این هفته،شنبه 24 فروردین 98 نمایش «قهرمان کیست» به کارگردانی پویان سهرابی و نمایش «این شب سرد» به کارگردانی مجید انوری در گرگان و نمایش «پرفورمنس» به کارگردانی مهدی افتخاری در کلاله و نمایش «یک سلام خشک و خالی» به کارگردانی مرتضی ملک محمودی در کردکوی به اجرا در آمدند.




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران