در حال بارگذاری ...

یادداشت نویسنده و کارگردان نمایش «پاپیون»

یادداشت محسن مقامی نویسنده و کارگردان نمایش «پاپیون» از گروه تئاتر مهر

به گزارش تئاتر گلستان نمایش «پاپیون» به نویسندگی و کارگردانی محسن مقامی از گروه تئاتر مهر از 15 تا 22 تیرماه98 ساعت 19:00 در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به روی صحنه رفته است. محسن مقامی نویسنده و کارگردان نمایش «پاپیون» در خصوص این اثر این چنین گفته است.

سبکبالترین موجوداتی که آفریدی پرندگان نیستند ...زنان رنجدیده اند...و قسم به زن وقتی که می رنجد...رویا شاه حسین زاده

نمایش «پاپیون» نگاه متفاوتی دارد به تنهایی زن در جامعه مردسالار.طرح داستانی از سه زن تنها که هر یک حامل رنج هایی هستند.این موضوع همیشه دغدغه من بوده است.برای عنوان کردن این موضوع راهی جز نوشتن نمایش و اجرای آن بلد نیستم که امیدوارم توانسته باشم این تنهایی را در حباب یک نمایش ارائه بدهم.منهای من، بقیه اعضای گروه جوان هستند ولی بسیار مشتاق و پرانگیزه ... برای بعضی ها نخستین تجربه است ... و همیشه دوست داشتم فضایی باز برای ایده ها و تفکراتشان فراهم کنم.گروه مهر قریب 5 ماه روی این نمایش کار کرده و تنها خواسته اش توجه مخاطبان است که امیدوارم مورد حمایت عزیزان قرار بگیرد.تولید نمایش در گرگان کاملا انگیزشی و بر اساس شور و علاقه تک تک اعضاست. نمیشود انتظار داشت مشکلات مالی حل بشود...که نمیشود...کمبود حمایت مالی یکی از بزرگترین مشکلات تولید نمایش است... و شاهد هستیم که همه گروهها به روشهای مختلفی سعی کردند این معظل را رفع کنند...ما هم مستثنی نیستیم و فقط با حمایت دوستداران نمایش این مساله کمرنگ تر میشود.امیدوارم بتوانیم یک نمایش خوب در خور سلیقه تماشاگران عزیز تولید کنیم.

نمایش «پاپیون» به نویسندگی و کارگردانی محسن مقامی از گروه تئاتر مهر از 15 تا 22 تیرماه98 ساعت 19:00 در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران