در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

محمدرضا نازویی کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان شد

محمدرضا نازویی، مدیرصحنه تالار فخرالدین اسعد گرگانی، طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به عنوان کارشناس هنرهای نمایشی استان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، محمدرضا نازویی که پیشتر مدیر صحنه تالار فخرالدین اسعد گرگانی بود، طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از تاریخ 19 اسفند 99 به عنوان کارشناس هنرهای نمایشی استان منصوب شد.
رضا نازویی فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر با گرایش بازیگری، کارگردانی بوده و هم اکنون در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته بازیگری است.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۹ با عنوان کارشناس دکور آغاز کرد که بعد از مدت یک سال یعنی از سال ۱۳۸۰ تا امروز به عنوان مدیر صحنه تالار فخرالدین اسعد گرگانی مشغول به خدمت رسانی بوده است و از روز 19 اسفند 99 با حفظ سمت قبلی به عنوان کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان نیز فعالیت  خود را آغاز کرده است.

محمدرضا نازویی در زمینه تولید تئاتر نیز در مقام کارگردان نمایش‌های «گلدونه وابرک»،«شب اسرارآمیز په په» و «ببعی وگرگ آشپز» را روی صحنه برده است و در زمینه تئاتر کودک در سال‌های اخیر فعالیت چشمگیری داشته است.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران