در حال بارگذاری ...

نشست صمیمی و تخصصی هنرمندان پیشکسوت تئاتر گلستان

نشست صمیمی و تخصصی هنرمندان پیشکسوت تئاتر گلستان شب گذشته قبل از آغاز آئین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان گلستان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل شد.

به گزارش تئاتر گلستان، نشست صمیمی و تخصصی هنرمندان پیشکسوت تئاتر گلستان شب گذشته قبل از آغاز آئین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان گلستان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل شد. حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در این جلسه هدف از برگزاری نشست را هم اندیشی و بارش افکار با هدف ارتقا تئاتر استان اعلام کرد.

حجت الاسلام فضیلت با طرح این سوال در این جلسه که هدف کلی برای برون رفت از وضع موجود به وضع مطلوب چیست، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح کلان و اداره کل در بخش استانی باید سیاستگذار باشد نه کارگزار در حالیکه اکنون اداره کل کارگزار است.

وی با بیان این نکته که جامعه تئاتر باید به کمک بخش دولتی بیاید، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بناست در حوزه پژوهش و آموزش های فرهنگی و هنری سیاستگذار باشد تا خلاقیت های فرهنگی و هنری رخ دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در خاتمه خاطرنشان کرد: از ظرفیت انجمن نمایش استان می توان به عنوان اتاق فکر و رابط جامعه هنری تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بهره برد.




نظرات کاربران