در حال بارگذاری ...
با حضور معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

نشست انجمن هنرهای نمایشی گلستان برگزار شد

بعد از یک سال وقفه کرونایی نشست سرپرستان گروه‌های ثبت شده با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، روز گذشته نشست سرپرستان گروه‌های ثبت شده با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان بعد از یک سال وقفه به خاطر محدودیت‌های کرونایی، در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
در ابتدای برنامه محمدحسن رستمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان گزارش اجمالی از فعالیت‌ها و خدمات این انجمن ارائه کرد و پس از آن حاضرین در خصوص برگزاری انتخابات پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.
به گفته رستمانی انتخابات در مرحله اول جهت تاسیس مجمع نمایندگان گروه‌های ثبتی و انتخاب هیئت رئیسه آن صورت می‌گیرد و پس از آن هئیت رئیسه منتخب می‌شود و انتخابات مرحله بعدی را برای تشکیل هیئت رئیسه، انجمن هنرهای نمایشی استان مدیریت خواهد کرد.
در ادامه جلسه بعضی از حاضرین به انجام این همه تغییرات در شکل کلی انجمن انتقاد کردند و خواستار این شدند که تمام انرژی صرف ساماندهی تئاتر استان شود. پس از بحث و گفتگو در خصوص انتخابات به پیشنهاد رضا یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان قرار شد تا گروه‌ها برای معرفی کاندیدا تحقیق و بررسی کنند و افرادی را با برنامه و انگیزه کافی معرفی کنند.

به زودی زمان انتخابات اعلام خواهد شد.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران