در حال بارگذاری ...
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

چهارمین رپرتوار استانی نمایش‌های خیابانی گلستان

پنج نمایش در شهرهای کلاله، آزادشهر، گرگان و بندرگز در چهارمین رپرتوار استانی نمایش‌های خیابانی در گلستان برگزار شد.

به گزارش خبر ایران تئاتر از گلستان، به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس، واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان گلستان با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان چهارمین رپرتوار استانی نمایشهای خیابانی را با پنج نمایش در شهرهای کلاله، آزادشهر، گرگان و بندرگز برگزار می‌کند.

نمایشهای «۲ در ۱» نوشته و کار مهدی افتخاری از کلاله،«دیده بان گردان عاشورا» نوشته و کار محمد میرعرب رضی از آزادشهر،«سرباز سردار» نوشته‌ی مرتضی شاه کرم و کارگردانی فاطمه احمدی از گرگان،«میم» نوشته و کار مبینا کلبادی و نمایش «نذر نفس» نوشته و کار مهدی عماره هر دو از بندر گز در ایام هفته دفاع مقدس در این شهرها به اجرای عموم پرداختند.

این رویداد با اعلام فراخوان واحد نمایش حوزه هنری گلستان آغاز و ۵ اثر از میان آثار متقاضی انتخاب و به دبیرخانه معرفی شدند. آثار منتخب با حمایت حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از ۳۱ شهریور و با آغاز هفته دفاع مقدس در شهرهای مختلف استان به اجرای عمومی درآمدند.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران