در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز

اختتامیه ترم پاییزه کارگاه تخصصی تئاتر گروه هنری پیام برگزار شد

اختتامیه ترم پاییزه کارگاه تخصصی تئاتر گروه هنری پیام با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز و جمعی از مدیران، پیشکسوتان، هنرجویان و خانواده ها در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، روز پنجشنبه 25 آذرماه 1400 ساعت 15:00 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز، اختتامییه ترم پائیزه کارگاه تخصصی تئاتر گروه هنری پیام، با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز، رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرگز، معاونت فرهنگی شهرداری بندرگز، مدیر پژوهشگده آموزش و پرورش بندرگز و جمعی از خانواده های هنرجویان و پیشکسوتان هنر و فرهنگ بندرگز برگزار گردید.

در این مراسم رضا سلیاری کارشناس ارشد روانشناسی در مورد اهمیت هنر و تاثیر ان در روند رشد شخصیت و آینده هنرجویان سخنرانی کردند.
در ادامه هزارجریبی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان از فعالیت های موثر و ارزشمند گروه هنری پیام تشکر نمودند.

در این اختتامییه هنرجویان آثار کوتاه نمایشی  «مجاز غیر مجاز»، «سیاه و سفید»، «تولد»، «به طعم تیزی»،  «عموزنجیرباف» ( فرم معاصر)،  «عالیجناب»  «نقالی سهراب»، و  «فرم اودیسی» ( هنر شکسته ) را اجرا نمودند.

درپایان اهدا گواهی پایان دوره به هنرجویان برگزیده توسط مسئولین و پیشکسوتان تقدیم گردید.
ضمنا در این مراسم از رشید نصیری سرپرست و مدرس گروه تئاتر پیام بندرگز به پاس سالها تلاش و کوشش در جهت اعتلای هنر تئاتر و تربیت هنرمند از طرف هنرجویان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تقدیر به عمل آمد.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

نظرات کاربران