در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با زوج جوان هنرمند هنرهای نمایشی دیدار کرد

محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه در ادامه ی دیدارها به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، عصر امروز دوشنبه ۸ فروردین ماه به دیدار زوج جوان هنرمند عرصه ی هنرهای نمایشی شهرستان گرگان رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان،در تقویم کشورمان 27 مارس روز جهانی تاتر مصادف با 7 فروردین به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی نام گذاری شده است. به همین مناسبت و در راستای مجموعه دیدارهای پیش بینی شده؛ عصر امروز محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه با حضور در منزل حمید مصدق و فاطمه لطفی زوج جوان هنرمند؛ با آن ها دیدار و گفت و گو کرد.

رعیت  در حاشیه این دیدار؛ ضمن تبریک به این زوج جوان که به تازگی تشکیل خانواده داده اند؛ گفت: با حضور هنرمندان جوان تحصیلکرده و لبریز از انرژی که بعضا شاهد هنرنمایی آن ها بوده ام  امیدوارم برای آینده تئاتر ایران و استان روزهای بسیار درخشانی را بتوانیم بسازیم.

وی با ابراز امیدواری که جوانان با بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان، تلاش مضاعف، رعایت اخلاق حرفه ای و آموزش پذیری مستمر بتوانند آینده سازی کنند، گفت: توجه و حمایت از جوانان متعهد، اخلاق مدار، اندیشمند و  جامعه شناس ؛ خود به نوعی حمایت از آینده تاتر است.

گفتنی است؛ دیدار با اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنیان به خصوص نسل جوان، در دستور فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قرار دارد.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران