در حال بارگذاری ...
در اولین مجمع عمومی سالیانه نمایندگان گروه‌های ثبتی تئاتر استان

محمد میرعرب رضی بازرس انجمن هنرهای نمایشی گلستان ماند

اولین مجمع عمومی سالیانه نمایندگان گروه‌های ثبتی تئاتر استان گلستان با حضور هیئت رئیسه، هیئت مدیره مؤسسه، اعضای مجمع و کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، پس از گذشت یکسال از تشکیل مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی گلستان و همچنین پایان دوره‌ی یکساله بازرس، اولین مجمع عمومی سالیانه نمایندگان گروه‌های ثبتی تئاتر استان گلستان با حضور هیئت رئیسه، هیئت مدیره مؤسسه، اعضای مجمع و کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به منظور ارائه گزارش از سوی هیئت مدیره و همچنین انتخاب بازرس برگزار شد. 

در ابتدای جلسه محمدرضا صمیمی هنرمند پیشکسوت و رئیس  مجمع ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور نمایندگان در این جلسه از محمد میر عرب رضی به عنوان بازرس تقدیر و تشکر کرد و از ایشان خواست تا گزارش خود را ارائه نماید. سپس میرعرب با ارائه مستندات به هیئت رئیسه گزارش خود را از وضعیت جلسات و حضور اعضای هیئت مدیره در یک سال گذشته ارائه کرد. 

صمیمی در ادامه این نشست ضمن آرزوی سلامتی برای صمد رحیمی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی که در سفر کربلا به منظور اجرای نمایش در مسیر پیاده روی اربعین در این نشست حضور نداشت، از سید مهدی صمدی رئیس هیئت مدیره انجمن خواست تا گزارش هیئت مدیره را ارائه نماید. 

صمدی قبل از ارائه گزارش اعلام کرد برای اولین بار در طول حضور پنج ساله خود در انجمن شاهد این بوده که هیچ مبلغی از تفاهم نامه انجمن نمایش کشور و مرکز هنرهای نمایشی به انجمن پرداخت نشده و تا کنون که یک سال از تشکیل این انجمن می‌گذرد همچنان خبری از حمایت مالی از سوی مرکز نیست. صمدی در ادامه گزارش یکساله انجمن را به اعضای مجمع ارائه کرد. 

محمدرضا صمیمی رئیس مجمع ضمن تقدیر از زحمات محمد میر عرب رضی به عنوان بازرس از حاضرین خواست جهت کاندیداتوری بازرس دوره جدید اعلام آمادگی نمایند که پس از گفتگو در این خصوص و با رای همه حاضرین به جز یک رای که ممتنع اعلام شد محمد میرعرب رضی برای یک سال دیگر به عنوان بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان انتخاب شد. 

در پایان جلسه به پیشنهاد اعضای مجمع مقرر شد نشست‌های فصلی با هدف مشارکت در تصمیم گیری‌ها برگزار شود و از این طریق هم هیئت مدیره از حمایت اعضا برخوردار شود و هم اعضای مجمع در مسیر تصمیمات و برنامه‌ها قرار گیرند. 

 

 




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

نظرات کاربران