در حال بارگذاری ...
با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

حسین زحمتکش رییس تالارفخرالدین اسعد گرگانی شد

محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ابلاغی حسین زحمتکش را به عنوان رییس تالارفخرالدین اسعد گرگانی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمدرعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ابلاغی حسین زحمتکش را به‌عنوان رییس تالارفخرالدین اسعد گرگانی منصوب کرد.

تالار فخرالدین اسعد گرگانی با دو سالن نمایش و سه سالن تمرین میزبان بخش زیادی از فعالیت‌های نمایشی استان بوده و سالانه هنرمندان زیادی در این مکان مشغول تمرین و اجرا هستند. همچنین در سال‌های گذشته شاهد رویدادهای نمایشی همچون جشنواره های استانی، منطقه ای و ملی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی بوده‌ایم.

محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این مراسم ضمن اهدای ابلاغ فعالیت به حسین زحمتکش از مدیران پیشین این مجموعه قدردانی کرد و گفت: «امیدوارم  همواره قانون گرایی، تکریم و توجه به ارباب رجوع، توجه به خردجمعی، اخلاق گرایی، فرهنگ مداری و برای فرهنگ بودن، خودسازی و تاسی و قدم برداشتن در مسیر قرآن و عترت و انقلاب اسلامی را سرلوحه قرار دهیم و در تمامی سطوح برای ارتقاء دستگاه اهتمام ویژه بورزیم.»

حسین زحمتکش تا پیش از این به عنوان کارشناس حراست در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مشغول به خدمت بود.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری سید مهدی صمدی از ۲۹ آبانماه تا ۲ آذرماه در دو بخش صحنه ای و خیابانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و نهایتا ۵ اثر از گلستان به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

نظرات کاربران