در حال بارگذاری ...
در آستانه برگزاری سی و سومین دوره

نشست صمیمانه دبیر با کارگردان های حاضر در جشنواره تئاتر گلستان برگزار شد

صمد رحیمی دبیر سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان گلستان طی جلسه ای با کارگردان های آثار راه‌یافته به این رویداد به گفتگو نشست.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، صمد رحیمی دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان در جلسه ای که در روز شنبه ۱۴ آبانماه ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با کارگردان‌های آثار منتخب حضور در این جشنواره برگزار شد عنوان کرد: «استقبال هنرمندان از این رویداد در شرایط کنونی نباید از سوی مسئولین مورد بی توجهی قرار گیرد. وی افزود دبیرخانه جشنواره سی و سوم با همراهی انجمن هنرهای نمایشی و حمایتهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی میکند همه توانایی استان را برای برگزاری جشنواره ای مطلوب  به میدان بیاورد.»

رحیمی ابراز امیدواری کرد که مدیران ارشد استانی برای برگزاری این رویداد مهم پا پیش گذاشته و هنرمندان را مورد حمایت قرار دهند. 

او در ادامه گزارشی از آغاز فعالیت دبیرخانه تا کنون را برای حاضرین ارائه کرد. 

در ادامه این نشست، کارگردان ها با دبیر جشنواره در خصوص شرایط آثار خود و در خواست هایشان برای تنظیم جدول اجرا گفت‌وگو کردند.  

 

 سی و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری صمد رحیمی از ۲۸ آبان تا ۱ آذر در مجموعه تئاتر شهر گرگان(تالار فخرالدین اسعد گرگانی) برگزار می‌شود. 




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت داوران و بدون اولویت؛ نمایش های «بی هوده» از گرگان، «پینو» از علی آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش های «میم» از بندرگز و ...

|

نظرات کاربران