در حال بارگذاری ...
به علت تخلف آیین‌نامه‌ای و عدم همراهی چند بازیگر

«تلویزیون» و «قربانگاه» از گردونه رقابت جشنواره تئاتر گلستان کنار رفتند

نمایش «تلویزیون» به‌دلیل تخلف آیین‌نامه‌ای و نمایش «قربانگاه» به دلیل عدم همراهی چند بازیگر، از گردونه رقابت سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان گلستان کنار رفتند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، در آستانه برگزاری سی‌وسومین جشنواره تئاتر این استان، با اعلام دبیرخانه، دو نمایش از هشت اثر راه یافته به مرحله نهایی از جدول اجراها کنار گذاشته شدند. 

صمد رحیمی، دبیر سی‌و‌سومین جشنواره تئاتر استان گلستان، در خصوص حذف نمایش «تلویزیون» به کارگردانی پویان سهرابی گفت: «صراحتا در آیین‌نامه برگزاری جشنواره‌های استانی ذکر شده است که هر اثر نمایشی می‌تواند در جشنواره استان محل تولید خود حضور یابد و هیچ نمایشی نمی‌تواند در دو یا چند جشنواره استانی شرکت کند. نمایش «تلویزیون» که از تولیدات گروه ترجه با بازیگران استان گلستان تولید شده است، توسط شورای ارزشیابی گرگان بازبینی شد، پروانه نمایش آن توسط اداره ارشاد گلستان صادر شد و در مجموعه تئاتر شهر گرگان به اجرای عمومی درآمد اما با تغییر نام نمایش، هم‌زمان با جشنواره تئاتر گلستان در جشنواره تئاتر استان مازندران نیز شرکت کرده است. طبیعتا با رخ دادن چنین تخلف محرزی، اثر از جدول جشنواره حذف می‌شود.»

او درباره حذف نمایش «قربانگاه» هم از جشنواره توضیح داد: «این اثر به درخواست کارگردان و به دلیل عدم همراهی تعدادی از بازیگران از جدول اجراهای جشنواره کنار گذاشته شد.»

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری صمد رحیمی، از ۸ تا ۱۰ آذر ۱۴۰۱ در گرگان برگزار می‌شود. 




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران