در حال بارگذاری ...
به کارگردانی فائزه نوآبادی

«پیله های خیس» در گرگان روی صحنه رفت

نمایش «پیله های خیس» به نویسندگی مجید انوری و کارگردانی فائزه نوآبادی در گرگان روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «پیله های خیس» به نویسندگی مجید انوری و کارگردانی فائزه نوآبادی پس از کسب موفقیت های متعدد در جشنواره های استانی و منطقه ای و نمایندگی استان گلستان در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، این شب ها میهمان تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان شده است. 

《پیله های خیس》از ۲۰ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰ در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این اثر اینطور آمده است:
《پیله های خیس 》 روایت زنی است که با همسر خود که تازه از جنگ بازگشته زندگی می کند ، یک شب فردی از روی آگهی برای پرستاری مرد به خانه آنها می آید و اتفاق های عجیبی شروع به رخ دادن می کند.

در این اثر نمایشی آناهید شمالی، ایلا مقصودلو راد و فائزه نوآبادی به عنوان بازیگر و مجید انوری و فاطمه مقصودلو به عنوان صداپیشه به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل نمایش 《پیله های خیس》عبارتند از: داراماتورژ : یاسمن ناسخی، مشاور کارگردان: رضا پورتراب زاده، تهیه کننده : سید محمد هادی موسوی رکنی، دستیاران کارگردان : فاطمه سروش نیا، محسن قربانی، طراحی لباس، صحنه و نور: رضا پورتراب زاده، دستیاران اجرایی: ساجده معزی، معید مرگان پور، محمد اسلامی، مصطفی افتخاری، طراحی و اجرای افکت، شنیداری و موسیقی: رضا پورتراب زاده، ساخت دکور: محمد رضا نازویی، محسن قربانی، جلوه های ویژه تصویری، عکس: باران انوری، معید مرگان‌پور، ساخت تیزر: معید مرگان پور، طراح پوستر ، بروشور و تبلیغات: رضا پورتراب زاده.

نمایش 《پیله های خیس》از ۲۰ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰ در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران