در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان

جلسه سرپرست‌های گروه‌های نمایشی گلستان برگزار شد

جلسه هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان و سرپرستان گروه های نمایشی استان در گرگان برگزار شد.

به گزارش تئاتر گلستان،نشستی با حضور هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان به همراه سرپرست‌های گروههای استان در روز دوشنبه 15 بهمن ماه 1397  ساعت 11:00 در دفتر معاونت تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

حسن رستمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان ضمن ابراز ناراحتی از عدم حضور برخی از سرپرستان محترم گروهها نکاتی را بیان کردند.

حسن رستمانی اعلام کرد نواقصی در پرونده 6 گروه از 13 گروه استان وجود دارد که برای تمدید پروانه فعالیتشان موظف به رفع آن نواقص است.رئیس انجمن نمایش گلستان از اهمیت انتشار اخبارفعالیت‌های گروه های نمایشی در درگاه اینترنتی تئاتر گلستان نیز نکاتی را بیان کرد.

سپس در خصوص روش تخصیص حمایتهای مالی به اجراهای عمومی گفتگویی صورت گرفت و پس از نظرسنجی بر سر یک شیوه به تفاهم رسیدند.طبق این تفاهم به تناسب درجه گروه تعداد محدود و مشخص شده ای از نمایشهایی که قانون حضور اعضای هسته مرکزی در عوامل تولید را رعایت نموده اند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

در ادامه در مورد نوع مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در بخش هنرهای نمایشی گفتگویی صورت گرفت که اکثر سرپرستان گروه ها از روش انتخاب آثاری که مورد حمایت ویژه قرار گرفته اند ناراضی بوده و خواستار پیگیری آن شدند.طبق گفته رئیس انجمن نمایش استان این انتخاب بدون دخالت انجمن صورت گرفته است و انجمن از مدیر کل  و معاونت درخواست توضیح روش این انتخاب و پارامترهایی که در نظر گرفته شده را داشته است که پاسخی به آن داده نشده است.

موضوع دیگری که در جلسه مورد توجه قرار گرفته شد عدم همبستگی در هنرمندان عرصه نمایش استان بوده که پیشنهاداتی برای حل این مسئله داده شد اما به تصمیم قطعی نرسید و قرار بر پیگیری شد.

نشست هئیت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان و سرپرستان گروه های نمایشی استان در روز دوشنبه  15 بهمن ماه 1397 ساعت 11:00 در دفتر معاونت تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران