در حال بارگذاری ...
در سال 98 با موضوع جشن هفته تئاتر

دومین نشست کارگروه مشورتی تئاتر استان در گرگان برگزار شد

دومین نشست کارگروه مشورتی تئاتر استان در سال ۹۸ با حضور نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان و کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگر اعضا با موضوع جشن هفته تئاتر استان برگزار شد.

به گزارش تئاتر گلستان، شنبه 7 اردیبهشت 98 دومین نشست کارگروه مشورتی تئاتر استان گلستان با حضور نائب رئیس انجن هنرهای نمایشی استان ،کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگر اعضا با وضوع برگزاری جشن هفته تئاتر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شد.

در این نشست پس از توضیحات سید مهدی صمدی نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان در خصوص پیشنهادات و نقطه نظرات سرپرستان گروههای ثبتی تئاتر استان،اعضاکارگروه مشورتی با هم به گفتگو پرداختند.به گفته سید مهدی صمدی، جشن روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاترباید در روز 7 فروردین برگزار میشد که به علت درگیری استان با مسئله سیل،این برنامه به تعویق افتاد و مقرر شد در روز 14 اردیبهشت 98 هزمان با هفته تئاتر برگزار شود.

این برنامه در دو بخش خیابانی و صحنه ای به اجرا در می آید که بخش خیابانی آن به شکل شادپیمایی و با حضور هنرمندان نمایش استان با برنامه های ویژه نمایشی در محضر عموم مردم به اجرا در خواهد آمد.سپس با حضور کاروان شادپیمایی هنرمندان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی،بخش صحنه ای جشن به اجرا در خواهد آمد.

اعضای کارگروه مشورتی در خصوص کیفیت برنامه ها،سهم گروهها ،آموزشگاهها و شهرستانها در جشن،چگونگی انتخاب تقدیری ها،مشارکت ادارات و سازمان های دیگر و پیشنهاداتی برای کیفی سازی برنامه ارائه نمودند.

جشن اردیبهشت تئاتر گلستان در روز 14 اردیبهشت 98 در گرگان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران