در حال بارگذاری ...

نمایش «جن گیر» در کردکوی به روی صحنه رفت

نمایش «جن گیر» نوشته کورش نریمانی و کارگردانی مهدی صمدی در کردکوی به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر گلستان،نمایش «جن گیر» نوشته کورش نریمانی و کارگردانی مهدی صمدی ،تولید شده در گروه تئاتر آوار از 16 تا 20 مردادماه 1398 ساعت 17:00 در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی به روی صحنه رفت.

این نمایش کمدی که در سالهای 88 و 89 در تهران توسط کورش نریمانی تولید و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت در سالهای اخیر توسط کارگردانهای مختلفی در نقاط مختلف کشور تولید و به اجرا در آمد.این بار مهدی صمدی به سراغ این متن رفته و با یک تیم متشکل از بازیگران با تجربه و بازیگران جوان آن را به روی صحنه برده است.

مجید بیکی،حمید نائبی،فاطمه مزرعی،مهدی صمدی،کیمیا مقدم،الهام حسینی،مسلم لطفی،مرتضی حسینی،شاهرخ کیا بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دیگر عوامل نمایش «جن گیر» عبارتند از: دستیار کارگردان:کیمیا مقدم،منشی صحنه:فاطمه ایزدپناه،دستیار صحنه: مصطفی حیدری،موزیک:علیرضا زمانی-امیر شمس،میکس و مستر:صابر رسائی،نوازنده پیانو:صادق زمانی،نوازنده تنبک:هستی حافظ.

نمایش «جن گیر» از 16 تا 20 مردادماه  1398 ساعت 17:00  در تالار شهید بهشتی شهرستان کردکوی به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری سید مهدی صمدی از ۲۹ آبانماه تا ۲ آذرماه در دو بخش صحنه ای و خیابانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و نهایتا ۵ اثر از گلستان به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

نظرات کاربران