در حال بارگذاری ...

پخش فیلم تئاتر همراه با نقد و بررسی اثر در کلاله

پخش فیلم تئاتر « دشمن خدا » نوشته و کار عمادالدین رجبلو در شهرستان کلاله همراه با نقد و بررسی اثر انجام شد.

به گزارش تئاتر گلستان،سه شنبه 15 مردادماه 1398 ساعت 18:00 فیلم تئاتر «دشمن خدا» نوشته و کار عمادالدین رجبلو تولید شده در گروه تئاتر آوار در سالن اندیشه  مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کلاله،با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان کلاله ای،پخش و پس از آن این اثر نمایشی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش احمد افتخاری ، کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان،با توجه به شرایط نامساعد شهرستان کلاله به خاطر کمبود امکانات آموزشی و نبود سالن مناسب جهت اجرای نمایش همه تلاش هنرمندان شهرستان کلاله این است که برای زنده نگه داشتن چراغ تئاتر این شهر از کاری دریغ نکنند.

افتخاری گفت:در شرایط کنونی که امکان اجرای نمایشهای خوب در شهرستان وجود ندارد سعی کرده ایم به امید پویایی بیشتر هنرمندان شهرستان  با پخش فیلم تئاترهای خوب و نقد و بررسی آثار فضای هم اندیشی برای مباحث فنی تئاتر ایجاد شود.نمایش «دشمن خدا» اثری است که در جشنواره های مختلف ملی درخشیده و در اجرای عمومی تئاتر شهر تهران نیز مورد توجه هنرندان بزرگ کشور قرار گرفته است.

پخش فیلم تئاتر «دشمن خدا» سه شنبه 15 مردادماه 1398 ساعت 18:00 در سالن اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کلاله صورت گرفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران