در حال بارگذاری ...

اولین نشست هیئت مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

پس از انتخابات دوره جدید انجمن، اولین نشست هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش تئاتر گلستان، اولین نشست هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان پس از انتخابات دوره جدید انجمن با حضور دکتر کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز یکشنبه 7 مهر 1398 ساعت  14:00 در دفتر مدیر کل برگزار شد.

این نشست با درخواست حسن رستمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی صورت گرفت و هیئت مدیره انجمن که پیشتر بلافاصله پس از انتخابات، طرح هایی را به صورت مکتوب تقدیم اداره کل نموده بود سعی در تشریح موارد ذکر شده در طرح مورد نظر داشته اند که مورد استقبال دکتر کشمیری قرار گرفت.

مهمترین مورد ذکر شده در طرح تقدیمی مربوط به آموزش بوده که هیئت مدیره انجمن در این مورد ابراز تاسف نموده که در چند سال گذشته به علت کسری مالی مجبور به طرح های کوتاه مدت بوده در حالی که استان نیاز مبرم به اموزش مستمر دارد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان دکتر کشمیری بیان کرد که موارد ذکر شده در طرح خیلی مهم بوده و نیاز به اجرایی شدن دارند که قرار بر برگزاری جلسه ای مشترک با معاونین و کارشناس تئاتر اداره کل با هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی جهت برنامه ریزی اجرایی شدن این طرح ها شد.

مورد دیگری که در این جلسه بررسی شد،برگزاری انتخابات جهت انتخاب نماینده انجمن در شهرستان ها بوده که معایب و موانع این اقدام بررسی شد و یکی از مواردی بود که قرار شد در جلسه بعدی پیگیری اجرایی شدن آن انجام گیرد.

مهمترین مسئله ای که قرار بر پیگیری آن شد مسئله ترمیم ساختار تولید در مرحله ارزشیابی و نظارت از نگاه حراستی بوده که با توجه به شکایات فراوانی که در یک مسئله مشترک صورت گرفته و ان این بوده که حراست پس از مرحله تولید و بازبینی موارد بنیادینی که در متن وجود داشته را مطرح میکند که این مسئله طبیعتا باید پیشتر صورت گرفته و از هدر رفتن تلاش هنرمندان جلوگیری شود.

در انتها دکتر کشمیری بار دیگر ابقای اعضای هئیت مدیره انجمن را تبریک گفته و از آنها درخواست کرد تا با همراهی بیش از پیش با اداره کل سعی در پیشبرد اهداف را داشته باشند.

 

 




مطالب مرتبط

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری سید مهدی صمدی از ۲۹ آبانماه تا ۲ آذرماه در دو بخش صحنه ای و خیابانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و نهایتا ۵ اثر از گلستان به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

با برگزاری انتخابات

هیئت مدیره مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان معرفی شدند
با برگزاری انتخابات

هیئت مدیره مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، انتخابات مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان با حضور نمایندگان گروه‌های نمایشی، نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران و نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ...

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران