در حال بارگذاری ...
توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان

حمیدرضا میرزایی زاده هنرمند متعهد گنبدی تقدیر شد

حمیدرضا میرزایی زاده هنرمند و پرستار بازنشسته گنبدی که در دوران سخت کرونایی با موتورسیکلت به روستاها میرفته و به صورت رایگان به بیماران کرونایی خدمت رسانی میکرد، مورد تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبد کاووس، روز چهارشنبه 31 شهریور 1400 عادله کشمیری به همراه تعدادی از مسئولین و هنرمندان گلستانی به آموزشگاه هنرهای نمایشی ری را رفته و از حمیدرضا میرزایی زاده تقدیر کرد.

حمیدرضا میرزایی زاده،نمایشنامه نویس،بازیگر و کارگردان شاخص اهل گنبد است. میرزایی زاده از آنجا که پرستار بازنشسته نیز هست،در دوران سخت کرونایی با یک موتورسیکلت به روستاهای اطراف گنبدکاووس عزیمت میکرده و به بیماران کرونایی که توان پرداخت هزینه‌های تزریق یا تهیه برخی ملزومات را نداشتند خدمات رایگان ارائه میکرده است.

دکتر کشمیری ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده پیشکسوتان بیان داشت:برگزاری دیدارهایی از این قبیل،احترام به هنرمند است و باید بیشتر ترویج پیدا کند. هنرمندان پیشکسوتان باید در بخش ساختارها و زیرساخت‌های فرهنگ و هنر استان نقش مشورتی بیشتری داشته باشند.

دکتر کشمیری همچنین از فعالیت‌های انسان دوستانه‌ی حمیدرضا میرزایی زاده در راستای ارائه خدمات رایگان پرستاری به بیماران کم بضاعت کرونایی در شهرستان گنبد کاووس و روستاهای اطراف تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با تعدادی از هنرمندان پیشکسوت نمایش با حضور رضا یازرلو معاون هنری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه انجام شد.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

نظرات کاربران