در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی محسن مقامی

«مادام بواری» در گرگان به روی صحنه رفت

نمایش «مادام بواری» به نویسندگی و کارگردانی محسن مقامی برگرفته از رمان مادام بواری نوشته گوستاو فلوبر تولید شده در گروه تئاتر مهر در گرگان به روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، نمایش «مادام بواری» به نویسندگی و کارگردانی محسن مقامی برگرفته از رمان مادام بواری نوشته گوستاو فلوبر تولید شده در گروه تئاتر مهر از 24 تا 28 مهرماه 1400 ساعت 18:00 در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به روی صحنه رفت. 

«مادام بواری» داستان زنی است به اسم اما که در رمان گوستاوفلوبر بعد از چند رابطه نافرجام با افراد متعدد خودکشی می کند.

محسن مقامی کارگردان نمایش «مادام بواری» در مورد این اثر توضیح داد: این نمایش محصول یک سال تلاش گروه در دوران کرونا بود. تولید با مشکلات فراوانی روبرو شد اما تمام توان خود را برای حفظ انسجام گروه به کار گرفتیم. کار سختی پیش رویمان بود چرا که تجزیه و تحلیل رمان معروفی مثل مادام بواری کار راحتی نبود، از طرفی خانم ریاضی بازیگر نقش اما، تنها بازیگر نمایش برای اولین بار بازیگری را تجربه می‌کرد که تلاش مضاعف و قابل تقدیری برای ارائه نقش نمود که از ایشان و تمام عزیزانی که در این اجرا بنده و گروه تئاتر مهر را یاری کردند تشکر کنم.

رویا ریاضی به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی به ایفای نقش پرداخته است. 

دیگر عوامل نمایش «مادام بواری» عبارتند از: مشاور کارگردان و سرپرست گروه: محسن حکیمی، منشی صحنه: محیا سرایی، دستیاران کارگردان: ساجده خلیفه - محیا سرایی، طراح صحنه: محسن مقامی، طراح نور: ساجده خلیفه، انتخاب موسیقی: محیا سرایی، عکاس و فیلمبردار: رها سلمانی - علیه حسین پور . 

نمایش «مادام بواری» از 24 تا 28 مهرماه 1400 ساعت 18:00 در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به روی صحنه رفت. 

 




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران