در حال بارگذاری ...
در روز نخست

جشنواره تئاتر استان گلستان میزبان 3 نمایش بود

سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان روز پنج شنبه و در نخستین روز کاری، میزبان اجرای سه نمایش  «رعنا و توت فرنگی های وحشی»،  «مضحکه ی شبیه قتل» و  «نُه» در مجموعه تئاتر شهر گرگان بود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان روز پنج شنبه 27 آبان 1400 و در نخستین روز کاری  میزبان سه نمایش بود. نمایش «رعنا و توت فرنگی های وحشی» به نویسندگی و کارگردانی حمید مصدق ساعت 10:30 در تالار نگاه از گرگان، نمایش  «مضحکه ی شبیه قتل» به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی رعنا زیادلو و فاطمه برومند ساعت 17:30 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی از گرگان و نمایش  «نُه» به نویسندگی و کارگردانی هومن صالحی ساعت 20:00 در تالار نگاه از گرگان به اجرا در آمد.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان از 27 تا 30 آبان ماه 1400 در تالار نگاه و تالار فخرالدین اسعد گرگانی مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران