در حال بارگذاری ...
به کارگردانی هومن صالحی

نمایش «نُه» در گرگان به روی صحنه رفت

نمایش  «نُه» به نویسندگی و کارگردانی هومن صالحی تولید شده در گروه تئاتر هیوا در گرگان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش  «نُه» به نویسندگی و کارگردانی هومن صالحی تولید شده در گروه تئاتر هیوا از 1 تا 10 دی ماه 1400 ساعت 17:17 در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه رفت.

نمایشنامه  «نُه» با الهام از زندگی و آثار هنرمند معاصر بهمن محصص به نگارش در آمده است. هومن صالحی نویسنده و کارگردان نمایش  «نُه» در خصوص این اثر چنین میگوید: از دیدن نقاشی ها و مجسمه هایش آنهم از روی عکسهایی که غالبا بی کیفیت بودند و همچنین تماشای چند مستند و مطالعه چند کتاب محدود و رسوب آنها در ذهنم، نمایشنامه  «نُه» را نوشتم و کارگردانی کردم. صالحی گفت ای کاش آثارش را از نزدیک مشاهده میکردم، همانند مابقی مردم دنیا که آثار هنرمندانشان را می‌بینند. هومن صالحی معتقد است بهمن محصص در هنر معاصر ایران یک آوانگارد تمام عیار بود.

مهدی کاویان، هومن صالحی، کیومرث سلمانیان مقدم، سارا تاریکه و انسیه نیشابوری در این اثر به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده اند.

دیگر عوامل نمایش  «نُه» عبارتند از: تهیه کننده: صهبا ناظری، دستیار کارگردان: محیا سرایی_مهدیار کاسب_شهریار مکاری_هومان عنبرانیان، طراح صحنه : جواد عظیمی_هومن صالحی، طراح گریم: رسول احمدی، طراح لباس: انسیه نیشابوری، طراح نور: هومن صالحی، ساخت آکسسوار: جواد عظیمی، لباس: فاطمه فرهادی منش، منشی صحنه و تبلیغات: محیا سرایی، ساخت تیزر: هومن صالحی_سیاوش رضوی، اجرای نور: محمد شریعتی، صحنه: کامیار عبداللهی، فنی: علی شهری، عکس: فاطمه صالحی، گرافیست: صاحب بوستانی.

نمایش  «نُه» از 1 تا 10 دی ماه 1400 ساعت 17:17 در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری سید مهدی صمدی از ۲۹ آبانماه تا ۲ آذرماه در دو بخش صحنه ای و خیابانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و نهایتا ۵ اثر از گلستان به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت داوران و بدون اولویت؛ نمایش های «بی هوده» از گرگان، «پینو» از علی آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش های «میم» از بندرگز و ...

|

نظرات کاربران