در حال بارگذاری ...
((با سلام. پیش از این خانم رضایی در گروه واتس آپ گفته بودند خبرهای هر اجرا را جداگانه بارگذاری نفرمایید و در ازایش پیشنهادهای دیگری داشتند/ لطفا از «» استفاده فرمایید))

《پیله های خیس》آخرین اجرای سی و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان

نمایش 《پیله های خیس》نوشته مجید انوری به کارگردانی فائزه نوآبادی به عنوان آخرین نمایش جشنواره به روی صحنه رفت.


به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش 《پیله های خیس》به نویسندگی مجید انوری و کارگردانی فائزه نوآبادی تولید شده در گروه تئاتر آوار در روز پنجشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰ در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه رفت.

در خلاصه داستان این اثر اینطور آمده است:
"《پیله های خیس 》 روایت زنی است که با همسر خود که تازه از جنگ بازگشته زندگی می کند ، یک شب فردی از روی آگهی برای پرستاری مرد به خانه آنها می آید و اتفاق های عجیبی شروع به رخ دادن می کند."

در این اثر نمایشی آناهید شمالی، ایلا مقصودلو راد و فائزه نوآبادی به عنوان بازیگر و مجید انوری و فاطمه مقصودلو به عنوان صداپیشه به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل نمایش 《پیله های خیس》عبارتند از: داراماتورژ : یاسمن ناسخی، مشاور کارگردان: رضا پورتراب زاده، تهیه کننده : سید محمد هادی موسوی رکنی، دستیاران کارگردان : فاطمه سروش نیا، محسن قربانی، طراحی لباس، صحنه و نور: رضا پورتراب زاده، دستیاران اجرایی: ساجده معزی، معید مرگان پور، محمد اسلامی، مصطفی افتخاری، طراحی و اجرای افکت، شنیداری و موسیقی: رضا پورتراب زاده، ساخت دکور: محمد رضا نازویی، محسن قربانی، جلوه های ویژه تصویری، عکاس و ساخت تیزر: معید مرگان پور، طراح پوستر ، بروشور و تبلیغات: رضا پورتراب زاده.

سی و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری صمد رحیمی از ۸ تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان برگزار شد.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت داوران و بدون اولویت؛ نمایش های «بی هوده» از گرگان، «پینو» از علی آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش های «میم» از بندرگز و ...

|

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

تور اجرای «سرخ چشم» به نوکنده رسید

تور اجرای «سرخ چشم» به نوکنده رسید

کنسرت نمایش «سرخ چشم» به نویسندگی و کارگردانی رشید نصیری پس از اجراهای موفق در بندرگز و کردکوی، برای نخستین بار مهمان نوکنده شد.

|

نظرات کاربران