در حال بارگذاری ...
...

به کارگردانی ابوالفضل امیری

«میمون ها» در گرگان روی صحنه رفت

نمایش «میمون ها» به نویسندگی محمدحسین داداش نیا و کارگردانی ابوالفضل امیری در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «میمون ها» به نویسندگی محمدحسین داداش نیا و کارگردانی ابوالفضل امیری و به تهیه کنندگی امین فولادیان تولید شده در گروه تئاتر شهر قصه از ۱۹ تا ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳ در دو نوبت در ساعتهای ۱۸:۰۰ و ۱۹:۳۰ در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان (تالار فخرالدین اسعد گرگانی) روی صحنه رفت. 

"«میمون ها» داستان یک بچه میمون را به تصویر میکشد که دوست دارد زودتر بزرگ شود ولی دو برادرش او را جدی نمیگیرند. در ادامه داستان دزدی به جنگل آنها می آید و موزهای میمون‌ها را به سرقت میبرد و …"

در این اثر نمایشی ابوالفضل امیری، مصطفی پویان، المیرا ابری و مهدی بیاریان به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده اند.

دیگر عوامل نمایش «میمون ها» عبارتند از: آهنگساز: گرشاسب قلندری، نوازنده صحنه: موعود کوهزاد، منشی صحنه: کیمیا خوئی، طراح گریم: نفیسه عسگرزاده، طراحان صحنه: آرش سلمان زاده-بهمن ولیان، طراحان لباس: هدیه اسفندی-عماد پورعلی محمد، دستیاران کارگردان: آناهیتا یادگاری-امیرمشهود کوهزاد.

نمایش «میمون ها» ۱۹ تا ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳ در دو نوبت در ساعتهای ۱۸:۰۰ و ۱۹:۳۰ در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان (تالار فخرالدین اسعد گرگانی) روی صحنه رفت.