در حال بارگذاری ...
...

با حضور اعضای هیئت مدیره جدید

نخستین مجمع عمومی موسسه هنرهای نمایشی گلستان در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

نخستین مجمع عمومی موسسه هنرهای نمایشی گلستان با حضور اعضای جدید هیئت مدیره و هنرمندان نمایش استان در گرگان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نخستین مجمع عمومی موسسه انجمن هنرمندان هنرهای نمایشی استان گلستان روز سه شنبه ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۳۰ در تالار نگاه مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی با حضور اعضای جدید هیئت مدیره و هنرمندان تئاتر استان گلستان برگزار شد. 

بخش اول این نشست به تشریح برنامه های آینده انجمن توسط رضا پورتراب زاده به عنوان رئیس هیئت مدیره و مسعود طاهری به عنوان مدیرعامل این مجموعه اختصاص داشت. پورتراب زاده در راستای قول شفافیت در عملکرد انجمن گفت: همان چند ماه پیش که انتخابات برگزار شد بلافاصله با تسلیم برنامه ها، درخواست ها، نیازها و توانمندی های انجمن به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، کار را آغاز کردیم و این تاخیر چند ماهه به چند علت از قبیل حادثه دلخراش بالگرد حامل رئیس جمهور، پروسه طولانی ثبت تغییرات هیئت مدیره موسسه و  عدم همراهی اداره کل در اختصاص یک دفتر در شان هنرمندان نمایش استان رخ داده است.

رئیس انجمن نمایش گلستان افزود: به عنوان مثال در اولین گام قرار بود به شهرستان ها برویم و با مشورت هنرمندان هر شهرستان به مسائل تئاتر هر شهر رسیدگی کنیم اما این امر هنوز میسر نشده است و ضمن عذرخواهی از این تاخیر قول می‌دهیم که هر چه زودتر این امر میسر گردد. 

همچنین در این بخش ضمن ابراز خرسندی از مزایای طرح های آتی، طرح شهید آوینی به طور مفصل توسط رئیس و مدیرعامل انجمن برای هنرمندان تشریح  و اعلام شد که به زودی مشروح فراخوان این رویداد منتشر خواهد شد. 

در ادامه هیئت مدیره انجمن اعلام کرد که فراخوان سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی نیز آماده انتشار است و به زودی در اختیار هنرمندان استان قرار خواهد گرفت. مسعود طاهری مدیرعامل انجمن، جشنواره استانی امسال را با توجه به اضافه شدن بخش های جدید، یک فجر کوچک خواند. به گفته طاهری بخش های مسابقه  عکس تئاتر و رادیو تئاتر به صورت رقابتی و بخش مهمان به صورت غیررقابتی به جشنواره تئاتر امسال اضافه شد. همچنین طبق اعلام هیئت مدیره، دو برابر شدن مبلغ کمک هزینه  گروه‌های اجرایی نیز از خصوصیات جشنواره امسال خواهد بود. 

بخش دوم نشست به صحبت‌های هنرمندان حاضر در این رویداد اختصاص داده شد که با توجه به زمان کمی که برای این کار باقی مانده بود مورد انتقاد حضار قرار گرفت که به همین علت پورتراب زاده ضمن عذرخواهی از حاضرین، قول یک جلسه در اسرع وقت به منظور شنیدن حرفهای هنرمندان را داد.