در حال بارگذاری ...

نشست دکتر کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با هنرمندان تئاتر استان

نشست دکترعادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با هنرمندان تئاتر استان در گرگان برگزار شد.

به گزارش تئاتر گلستان،در پی درخواست انجمن هنرهای نمایشی استان نشست دکتر عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با هنرمندان تئاتر استان در روز شنبه 27 بهمن ماه 1397 ساعت 14:30 در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.این نشست که برای دوساعت پیش بینی شده بود به مدت 4 ساعت به طول انجامید و مصوباتی را در پی داشت.

در این نشست معاونت هنری اداره کل،هئیت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان،مدیر و کارکنان تالار فخرالدین اسعد گرگانی،کارشناس تئاتر،رییس حراست اداره کل،پیشکسوتان تئاتر استان و هنرمندان تئاتر از شهرهای مختلف استان حضور داشتند.

مصوبه آخر شورای سیاست گذاری تالار فخرالدین با موضوع دریافت اجاره از اجرای گروههای نمایشی در تالار،آسیب شناسی جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی آیات ،نظارت برجنگ های شادی،تشکیل اصناف به تفکیک بازیگران،کارگردانان و نمایشنامه نویسان استان،تهیه بانک اطلاعاتی جامع از هنرمندان نمایش استان و دغدغه های دیگری از هنرمندان تئاتر بیان و گفتگو شد.

مصوبات این نشست به شرح زیر صورت گرفت.

1.معرفی 5 نفر از هنرمندان استان به عنوان مشاور مدیر کل در امور هنرهای نمایشی

2.تشکیل اصناف به تفکیک بازیگران،کارگردانان،نمایشنامه نویسان

3.تغییر مصوبه شورای سیاست گذاری تالار از دریافت اجاره مشخص به شکل فروش درصدی

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با هنرمندان تئاتر استان در روز شنبه 27 بهمن ماه 1397 ساعت 14:30 در سالن نگاه فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران