در حال بارگذاری ...

تقدیر از هنرمندان کرمانشاهی و خوزستانی حاضر در مناطق سیل زده گلستان

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان از هنرمندان کرمانشاهی و خوزستانی حاضر در مناطق سیل زده تقدیر کرد

به گزارش تئاتر گلستان،حسن رستمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان با تقدیر از هنرمندان بومی استان که از همان ساعات اولیه انتشار خبر سیل به یاری عزیزان هم استانی خود شتافته اند و در قالب گروههای مختلف با اجرای نمایش و برنامه های متنوع در حفظ و تقویت روحیه خانواده های آسیب دیده خصوصا کودکان تلاش فراوانی داشته اند،از هنرمندان کرمانشاهی و خوزستانی که اینروزها در مناطق سیل زده استان گلستان در حال اجرای نمایش میباشند در پیامی به شرح زیر تقدیر کرد.

حسن رستمانی: سلام گرم اهالی تئاتر و تمامی مردمان استان گلستان را به پاس همدلی،همراهی و مشارکت عرصه نشینان تئاتر استانتان که مواج عشق هستند و عطوفت و مهرورزی،در این روزهای پرقهر طبیعت که درکنارمان بر طبل عشق میکوبید،به حضور هنرمندان و تمامی مردم استان شریفتان اعلام داشته و خواهان آنیم که در فردایی دیگر به خوشی هایتان خدمت کنیم.

هنرمندان گلستانی و هنرمندان دیگر از سراسر کشور همه روزه در مناطق سیل زده و در محل های اسکان سیل زدگان حاضر و به اجرای نمایش و برنامه های فرهنگی هنری دیگر می پردازند.




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران