در حال بارگذاری ...
با برگزاری انتخابات

هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان انتخاب شدند

جلسه انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان در مجموعه تئاتر شهر گرگان برگزار شد.

به گزارش تئاتر گلستان،جلسه مجمع انتخاباتی انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان روز شنبه 9 شهریورماه 1398 با حضور اکثریت اعضای هسته مرکزی گروههای ثبتی استان ، روح الله ایرجی و امیر کلاته به عنوان ناظر و نماینده انجمن هنرهای نمایشی کشور و مرکز هنرهای نمایشی،رضا یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،رئیس حراست اداره کل،کارشناس تئاتر اداره کل و تعدادی از هنرمندان پیشکسوت استانی توسط شورای مشورتی انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه،رضا یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به اهمیت جایگاه انجمن هنرهای نمایشی اشاره کرد و اعلام کرد هر کدام از افرادی که از انتخابات امروز به عنوان هیئت مدیره انتخاب شوند مورد تائید و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواهند بود و خواستار این شد که همه جامعه نمایشی استان آنها را حمایت نمایند و نیز از منتخبین پیشاپیش خواستار این شد تا تما توان خود را برای پیشرفت هنرهای نمایشی به کار گرفته و برای این هدف از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

در ادامه رای گیری با برگه ها و تعرفه های توزیع شده انجام گرفت و پس از شمارش آرا از 74 برگه رای،اعضای هیئت مدیره به شرح زیر انتخاب شدند.

سید محمد مهدی صمدی با 50 رای ، محمد حسن رستمانی 46 رای،مرتضی ملک حمودی 35 رای .همچنین احمد جهانی راد با 25 رای به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره انتخاب شد.

در بخش بازرس نیز سید رهبان مسلمی عقیلی با 26 رای به عنوان بازرس و رضا پورتراب زاده با 24 رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

اعضای هیئت مدیره با برگزاری جلسه ای ،رئیس ،نائب رئیس و خزانه دار انجمن را انتخاب می کنند و احکام خود را از انجمن هنرهای نمایشی ایران دریافت خواهند نمود.




مطالب مرتبط

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری سید مهدی صمدی از ۲۹ آبانماه تا ۲ آذرماه در دو بخش صحنه ای و خیابانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و نهایتا ۵ اثر از گلستان به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

با برگزاری انتخابات

هیئت مدیره مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان معرفی شدند
با برگزاری انتخابات

هیئت مدیره مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، انتخابات مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان با حضور نمایندگان گروه‌های نمایشی، نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران و نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ...

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران