در حال بارگذاری ...
به کارگردانی رشید نصیری

نمایش میدانی «یک کربلا عطش» در شهرهای مختلف گلستان و مازندران به اجرا در آمد

نمایش میدانی «یک کربلا عطش» با طراحی و بازخوانی کوروش خزاعی اصل و کارگردانی رشید نصیری در شهرهای مختلف گلستان و مازندران به اجرا در آمد.

به گزارش تئاتر گلستان، همزمان با آغاز دهه محرم و عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) ، نمایش میدانی «یک کربلا عطش» تولید شده در گروه تئاتر پیام بندرگز با طراحی و بازخوانی کوروش خزاعی اصل و کارگردانی رشید نصیری در شهرهای مختلف گلستان و مازندران  از ساری تا کلاله  به اجرا در آمد.گروه تئاتر پیام هر ساله با کارگردانی رشید نصیری نمایشهای میدانی با موضوع عاشورا تولید و به اجرا در می آورد که با استقبال زیادی روبرو میشود.

میثم هرندیمهدی خواجایی،علی پاکدامن،محمدرضا کاویانی،ایمان فندرسکی،علی اصغر علوی،محسن سهلان،محمد کوزه گری،مهران میلان لو،یحیی عامریان،مجتبی احمدی،امیر مهدی لشکربلوکی،یوسف آقایی،فاطمه نصیری،ندا کلاگر،زهرا خاکی،مارینا کردی،سعیده مردانی،محبوبه رحیمی،مهسا فندرسکی،کیمیا زرگری،فهامه قلندری،سارا وکیلی،فاطمه ریاحی،غزل شربتی،فاطمه فندرسکی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دیگر عوامل نمایش «یک کربلا عطش» عبارتند از: دستیار کارگردان: محمد خندان-فاطمه نصیری،مدیر صحنه: زهره محمدی، منشی صحنه: فاطمه نصرتی ، گروه موسیقی و صدا: پیمان کرد-محمد خندان-کامبیز اسدی-نرگس نصیری، گروه نور: مهدی عماره-عارف پاکدامن- احسان ذوالفقاری- علیرضا ریاحی- کاظم گلی.

 

 




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری سید مهدی صمدی از ۲۹ آبانماه تا ۲ آذرماه در دو بخش صحنه ای و خیابانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و نهایتا ۵ اثر از گلستان به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

نظرات کاربران