در حال بارگذاری ...
به بهانه برگزاری کارگاه های آنلاین ایران تئاتر

توجه به آموزش برای ارتقای کمی و کیفی

ایران تئاتر گلستان_ محمد مهدی صمدی؛ سایت ایران تئاتر با تلاش روزافزون موفق شده است در میان اهالی هنرهای نمایشی و علاقه مندان تئاتر جایگاه ویژه ای برخوردار شود، از این رو به طور مداوم سعی در بهبود فعالیت ها و خدمات خود داشته و دارد.

در سالهایی نه چندان دور جای خالی رسانه تخصصی تئاتر همیشه برای اهالی این هنر ارزشمند محسوس بوده و ایران تئاتر از همان روزهای ابتدای تولدش سعی در تامین این نیاز برای تئاتر کشور داشته است و امروز شاهد هستیم که این امر میسر گردید اما بی شک آموزش یکی از ارکان پیشرفت و ترقی در هر مجموعه و با هر هدفی است. از آن جایی که سایت ایران تئاتر با تلاش روزافزون موفق شده است در میان اهالی هنرهای نمایشی و علاقه مندان تئاتر جایگاه ویژه ای برخوردار شود، به طور مداوم سعی در بهبود فعالیت ها و خدمات خود داشته و دارد. در همین راستا کارگاه های آموزشی آنلاین را برای مسئولین درگاه های استانی با هدایت علی اکبر عبدالعلی زاده سردبیر این سایت برگزار کرد.
عصر روز یکشنبه 24 مرداد 1400 این کارگاه برای پنجمین گروه از سرپرستان درگاه های استانی متشکل از صمدی، کشتکار، فرحناک، استادیان، عسکری و یونس فرد به عنوان مسئول درگاه استان های گلستان، قزوین، قم، یزد، اصفهان و مرکزی با همراهی  میترا رضایی و هدایت علی اکبر عبدالعلی زاده سردبیر ایران تئاتر برگزار شد.
آنچه که در این کارگاه دو ساعته آنلاین صورت گرفت، انتقال تجارب چندین ساله سردبیر مجرب ایران تئاتر به مسئولین درگاه های استانی بود. می‌توان گفت با توجه به اینکه انجمن های استانی توان مالی جهت استخدام نیروی رسانه ای حرفه ای را نداشته اند و اغلب از نیروهای تئاتری استان ها که کمتر تجربه ای در این وادی داشته اند برای مسئولیت درگاه های استانی انتخاب و به کار گرفته شدند و این امر به تنهایی نیاز به آموزش را دوچندان نمود. این جلسه آموزش آنلاین هر چند کوتاه اما بسیار پربار و ارزشمند بود چرا که اطلاعات بسیار کاربردی توسط مدرس انتخاب و منتقل شد و اشکالات زیادی مرتفع گردید.
در آخر از برگزاری این کارگاه آموزش توسط ایران تئاتر تقدیر و تشکر میکنم و خواستار ادامه این روند تا حصول نتیجه مطلوب می‌باشم.
کارگاه آنلاین آموزشی گروه پنجم مسئولین درگاه های استانی روز یکشنبه 24 مرداد 1400 با هدایت علی اکبر عبدالعلی زاده سردبیر ایران تئاتر و مسئولین درگاه های گلستان، قزوین، قم، یزد، اصفهان و مرکزی در پیام رسان واتساپ برگزار شد.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت داوران و بدون اولویت؛ نمایش های «بی هوده» از گرگان، «پینو» از علی آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش های «میم» از بندرگز و ...

|

نظرات کاربران