در حال بارگذاری ...
طی هماهنگی‌های استانی

اعضای صندوق هنرمندان گلستان واکسینه شدند

با دستور استاندار گلستان اعضای صندوق هنرمندان استان بدون محدودیت سنی و بدون نیاز به ارائه هنرکارت واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، به دستور استاندار، اعضای صندوق اعتباری هنر استان در طول هفته جاری واکسینه شدند.
مهدی صمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی گلستان در این خصوص گفت: پس از اعلام مدیر صندوق اعتباری هنر کشور در خصوص واکسینه کردن اعضای صندوق متوجه شدیم که فقط هنرمندان دارای هنرکارت در این مرحله می‌توانند واکسن بزنند و متاسفانه در استان ما برخی از هنرمندان هنوز اقدام به ثبت نام برای دریافت هنر کارت نکرده اند و برخی دیگر از آنها که اقدام کردند هنوز کارتشان صادر نشده است. به این ترتیب با تلاش‌های مسئولین انجمن های هنری خصوصا آقای مهدی صاحبدل رئیس انجمن سینمای جوان استان و با هماهنگی های به عمل آمده و حمایت‌های استاندار محترم گلستان لیست تمامی اعضای صندوق هنرمندان، حتی آنهایی که کارتشان صادر نشده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت و اعضا از روز یکشنبه 7 شهریور تا پنج شنبه 11 شهریور جهت انجام واکسیناسیون به سالن کیمیا مراجعه نمودند و به انتخاب خودشان با واکسن برکت یا سینوفارم واکسینه شدند. البته تعدادی از هنرمندان در استان وجود دارند که عضو صندوق نشدند برای همین در حال تهیه لیستی از افرادی هستیم که هویت هنری آنها محرز است اما در صندوق هنرمندان عضو نیستند تا درخواست واکسیناسیون این عزیزان را هم تقدیم مسئولین کنیم. با این حال باز هم افرادی باقی می‌مانند مثلا عزیزانی که مبتلا به کرونا شدند و در این بازه زمانی قادر به تزریق واکسن نیستند و بعد از گذراندن دوران نقاهت نیاز به واکسیناسیون دارند. همه این اتفاقات یک چیز را برایمان ثابت کرد، آنهم نیاز مبرم ما به تهیه آمار دقیق از جامعه هنری استان است. عجیب است که بعد از این همه سال هنوز آمار دقیقی در هیچ جا ثبت نشده اما این اراده در هیئت مدیره جدید انجمن وجود دارد تا هر چه سریعتر آمار دقیقی از هنرمندان نمایش و تمامی موارد مربوط به نمایش استان تهیه کنیم.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

نظرات کاربران