در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر سی و دومین دوره

آثار پذیرفته شده در بخش‌های تک گویی و تئاتر کوتاه جشنواره استان گلستان معرفی شدند

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان اظهار کرد: ۵ اثر در بخش تک گویی زنان، ۳ اثر در بخش تک گویی مردان و ۵ اثر در بخش مسابقه تئاتر کوتاه ویژه آموزشگاه ها به مرحله نهایی رسیده اند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، فرشید مصدق دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان اظهار کرد، بخش مسابقه صحنه ای این رویداد با حضور 8 نمایش از 27 تا 30 آبان 1400 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار خواهد شد.

همچنین مصدق در مورد بخش‌های دیگر جشنواره افزود:۵ اثر در بخش تک گویی زنان،۳ اثر در بخش تک گویی مردان و ۵ اثر در بخش مسابقه تئاتر کوتاه ویژه آموزشگاه‌ها به مرحله نهایی رسیده‌اند که پس از بررسی و ارزیابی در هر بخش یک اثر به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی خواهد شد.

«بیست هزار فرسنگ زیر زمین» به کارگردانی نجمه عبدالهی و «یاقوت» به کارگردانی علیرضا لطفی از آموزشگاه و کارگاه تئاتر باریکو و هیرکان،«کافه نادری» به کارگردانی طاها فرزبود و «هم نفس» به کارگردانی مهدی عماره از کارگاه تئاتر یسنامهر از گروه آوار،«نازنی» به کارگردانی حسین رستگار از کارگاه تئاتر نقاب از گروه نقاب به عنوان آثار پذیرفته شده در بخش مسابقه تئاتر کوتاه ویژه آموزشگاه‌ها و کارگاه‌های تئاتر استان در سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان معرفی شدند.

حسن رجب پور،محمد مهدی بوستانی و مهدی کاویان در بخش مردان،سارا ثاقب،مریم عبادی،مائده عبدلیان،المیرا ابری و نرگس شارونی در بخش زنان به عنوان بازیگران پذیرفته شده در بخش مسابقه تک گویی معرفی شدند.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان از ۲۷ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران