در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر سی و دومین دوره

پانته آ پناهی‌ها به تیم داوری جشنواره تئاتر استان گلستان پیوست

پانته آ پناهی ها از سوی دبیر جشنواره به تیم داوری سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، از سوی فرشید مصدق دبیر جشنواره، پانته آ پناهی ها به عنوان داور و مدرس ورکشاپ بازیگری در سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان معرفی شد.

فرشید مصدق که پیشتر هدیه تهرانی، محمودرضا رحیمی و مرتضی میرمنتظمی را به عنوان داور معرفی کرده بود در این خصوص توضیح داد که از همان ابتدا خانم پناهی ها مورد نظر ما بوده و با ایشان به توافقاتی رسیده بودیم اما به دلیل مشغله کاری ایشان، برای قطعی شدن حضورشان منتظر هماهنگی های نهایی شدیم که به لطف خدا این هدف به انجام رسید و هم اکنون تیم داوری این دوره از جشنواره تئاتر استان گلستان تکمیل شد. 

همچنین دبیر این دوره از جشنواره افزود: با هماهنگی های صورت گرفته پانته آ پناهی ها در کنار ارزیابی آثار، مدرس ورکشاپ بازیگری در این رویداد نیز خواهد بود.مصدق در این باره توضیح داد: هنرجویان برتر آموزشگاه‌های تئاتر استان برای حضور در این ورکشاپ انتخاب شده اند. 

پانته‌آ پناهی‌ها متولد ۱۳۵۶ تهران بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه مطرح در کشور است. پناهی ها کارشناس کارگردانی سینما از مؤسسه آموزش عالی سوره است.
پانته آ پناهی ها بازی در نمایش های  «جنایت و مکافات»،  «ملاقات»،  «تن شوری»،  «نامبرده»،  «هملت»،  «نامه های عاشقانه از خاورمیانه»،  «پرتغال های کال»،  «کالیگولا»،  «عجایب مخلوقات»،  «خانه سربی»،  «ویتسک»،  «آمدیم نبودید رفتیم»،  «نامه هایی به تب»،  «شهر بدون آسمان» و «واقعیت اینه که خورشید دور ما میگرده» ایفای نقش داشته است. پانته آ پناهی ها تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره بین الملی تئاتر فجر و جشنواره فیلم فجر به عنوان بازیگر برگزیده شده است.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان از 27 تا 30 آبان ماه 1400 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران