در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی حمید مصدق

«رعنا و توت فرنگی های وحشی» در گرگان به روی صحنه رفت

نمایش  «رعنا و توت فرنگی های وحشی» به نویسندگی و کارگردانی حمید مصدق تولید شده در مرکز تخصصی آفرینش های سینما و تئاتر هفت رخ_ماسک و گروه تئاتر ترجه در گرگان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، نمایش  «رعنا و توت فرنگی های وحشی» به نویسندگی و کارگردانی حمید مصدق تولید شده در مرکز تخصصی آفرینش های سینما و تئاتر هفت رخ_ماسک و گروه تئاتر ترجه از 22 تا 26 آبان ماه 1400 ساعت 18:00 در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه رفت.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: سه نوجوان پسر زیر ١٨ سال هرکدام به خاطر ارتکاب جرمی وارد کانون اصلاح و تربیت شدن که سرنوشت آنها به گونه ای بهم گره میخورد ...

فاطمه لطفی، محمد اسلامی، پارسا رستگار و نیایش رضایی در این اثر نمایشی به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل نمایش  «رعنا و توت فرنگی های وحشی» عبارتند از: طراح نور : حمید مصدق، طراح لباس : عارفه آزادمنش، طراح صحنه : سارا حسن پور، عکاس و طراح پوستر : فاطمه لطفی، منشی صحنه: نیکتا رستمانی، سرپرست گروه تئاتر ترجه: محمد حسن رستمانی.

نمایش  «رعنا و توت فرنگی های وحشی» از 22 تا 26 آبان ماه 1400 ساعت 18:00 در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران