در حال بارگذاری ...

نخستین مجمع عمومی نمایندگان گروه های ثبتی تئاتر گلستان برگزار شد

با حضور نمایندگان گروه‌های ثبتی و اعضای هیئت مدیره انجمن و همچنین اعضای هیئت رئیسه مجمع، نخستین مجمع فوق العاده نمایندگان گروه های ثبتی تئاتر گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، روز پنج شنبه 9 دی ماه 1400 ساعت 16:30 با حضور اعضای هیئت رئیسه مجمع، اعضای هیئت مدیره انجمن و نمایندگان گروه های ثبتی تئاتر استان، نخستین مجمع فوق العاده نمایندگان گروه های ثبتی تئاتر گلستان در سالن کوچک تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار شد.

در این نشست ابتدا محمدرضا صمیمی رییس مجمع ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حاضرین از صمد رحیمی مدیرعامل انجمن دعوت کرد تا گزارش فعالیت‌های چند ماه گذشته و برنامه های آینده انجمن را برای حاضرین تشریح نمایند.

صمد رحیمی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان ضمن تقدیر از نمایندگان گروه‌ها گزارشی از مراحل ثبت موئسسه انجمن هنرمندان هنرهای نمایشی گلستان، برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان، مراحل تاسیس کانون های تخصصی، انتقال دفتر انجمن به سرای هنرمندان، تزریق واکسن هنرمندان بدون نوبت و نام نویسی، پیگیری مسابقه نمایشنامه نویسی نامور، مراحل تاسیس نمایندگی انجمن در شهرستان ها، تهیه آمار دقیق تئاتر استان و موارد مختلف دیگر را ارائه نمودند.

محمد میرعرب رضی بازرس انجمن هنرهای نمایشی گلستان نیز در خصوص برگزاری جلسات انجمن، گزارش دقیقی ارائه کردند و طبق اساس نامه، مرتضی ملک محمودی را به علت غیبت بیش از حد مجاز به مجمع جهت تعیین تکلیف معرفی نمودند. اعضای مجمع نمایندگان پس از گفتگو در این خصوص و با توجه به عدم حضور ملک محمودی برای ارائه دفاع در مجموع به برکناری ایشان رای داده و از نفر بعدی که محمد حسن رستمانی بوده جهت حضور در هیئت مدیره انجمن دعوت نمودند که ایشان با ذکر دلایل، عدم تمایل خود را برای حضور در این هیئت مدیره اعلام نمودند و بدین ترتیب محمد نقابی به عنوان نفر بعد به اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان معرفی شدند.

در این نشست صمد رحیمی و فاطمه احمدی از گروه ایما، سید محمد مهدی صمدی، راحیل سادات کریمی و احسان رجبلو(وکالتی) از گروه آوار، الله قلی نظری از گروه فخر، عباس محمدی (وکالتی) از گروه نقاب، رسول اونق (وکالتی) از گروه آتلان، محمد میرعرب رضی از گروه امیدهای جوان، ابوالفضل امیری از گروه شهر قصه، رها شکری از گروه سورین، مهدی افتخاری فر(وکالتی) از گروه میعاد، محمد حسن رستمانی از گروه ترجه، سعید صفرپور و محمدرضا صمیمی از گروه مردم، هومن صالحی (وکالتی) از گروه هیوا، محسن مقامی (وکالتی) از گروه مهر، محمد نقابی از گروه مهتاب حضور داشتند.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران