در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعرب رضی

«راز ایستگاه متروک» در آزادشهر به روی صحنه رفت

نمایش «راز ایستگاه متروک» به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعرب رضی تولید شده در گروه تئاتر امیدهای جوان در آزادشهر به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش  «راز ایستگاه متروک» (مسافری دیگر) به نویسندگی و کارگردانی محمد (آرش) میرعرب رضی تولید شده در گروه نمایش امیدهای جوان با حمایت حوزه هنری استان گلستان از 14 تا 18 اسفند ماه 1400 ساعت 18:30 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر به روی صحنه رفت.

«راز ایستگاه متروک» از بایدها و نباید ها، از شکست ها و سختی ها و از تصمیماتی که گاه ممکن است عجولانه و بی فکر انجام گیرد صحبت میکند، دنیای این نمایش اگرچه ممکن است به دور از ذهن آدمی باشد، اما واقعیتی است بر جاودانگی او با کردارش در حیات خویش و گاه لحظه ای که از دست میرود و برگشتی که در کار نیست .

سیروس نعیمی و نرگس شارونی در این اثر نمایشی به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده اند.

دیگر عوامل نمایش  «راز ایستگاه متروک» عبارتند از: دستیار کارگردان :کاظم کوهستانی، مدیر صحنه: فاطمه رجنی، منشی صحنه: عالیه فخیره، طراح نور و امور فنی: محسن میرعرب رضی، طراح صحنه و اجرای نور: مجتبی کامیاران، انتخاب موسیقی: سیروس نعیمی، اجرای موسیقی و امور صدا: محمد سوسرا، طراح و اجرای گریم: مریم حکم آبادی، اجرا و دستیار گریم: مریم پوربهنام،  دستیاران صحنه: زهرا محمدی، حسین میرعرب رضی و سید پرهام میری، عکاس: محسن میرعرب رضی.

گفتنی است   «راز ایستگاه متروک» (مسافری دیگر) حائز رتبه اول در بخش نمایشنامه های کوتاه اولین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی استاد نامور در فروردین ماه ۱۴۰۰ بوده است.

«راز ایستگاه متروک» تولید شده در گروه نمایش امیدهای جوان از ۱۴ الی ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به روی صحنه رفت .




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

نظرات کاربران