در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی رشید نصیری

«بی پرده» در بندرگز به روی صحنه رفت

نمایش «بی پرده» به نویسندگی و کارگردانی رشید نصیری تولید شده در گروه تئاتر پیام در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش بی پرده به نویسندگی و کارگردانی رشید نصیری تولید شده در گروه تئاتر پیام از 16 تا 20 اسفندماه 1400 ساعت 17:00 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز به روی صحنه رفت. 

نمایش  «بی پرده» حاصل چهارسال پژوهش و تحقیق در زمینه آسیب های اجتماعی زنان است، نمایش بی پرده سعی دارد با رویکردی متفاوت و خلاقانه به طرح مشکلات زنان و دختران بپردازد. 

تئاتر  «بی پرده» قصه دخترانی ست که هر کدام در شرایطی در خانواده و جامعه آسیب دیده و به رختشورخانه غیرقانونی که متعلق به مردی افغانی ست  پناه میبرند که متاسفانه در آنجا هم بارها توسط همان مرد مورد آسیب قرار میگیرند تا اینکه دختری افغان بنام سنبل وارد قصه شده و شرایط تغییر میکند. 

سیده نادیا رضیعی، ندا کلاگر، نرگس نصیری، زهرا خاکی، مارینا کردی، کوثر منوچهر، کیمیا زرگری، کوثر فندرسکی، سعیده مردانی، کیمیا عسگری‌و بهنام فردوسی در این اثر به عنوان بازیگر نقش آفرینی کردند. 

 

دیگر عوامل نمایش بی پرده عبارتند از: نقاش: ساغر گلچین فر نوازنده گیتار: علی زورورز ، نوازنده سازهای کوبه ای: زهرا کردجزی، منشی صحنه: هستی نادرنژاد، دستیاران کارگردان: مهدی عماره، فاطمه نصیری، امورصحنه و‌فنی: آرش صمدی، صدابردار: ماهان سلیاری، نورپرداز: سجاد فیروزابادی، زهره محمدی پوستین سرایی مدیر صحنه و دستیار گریم و اطهر ریاحی طراح گریم، یاشار کمیزی عکس و تیزر، مشاوران روانشناسی رضا سلیاری ، بابا عقیلی ، رائیجی و هما سادات مدنی. 

نمایش «بی پرده» نوشته و کار رشید نصیری از 16 تا 20 اسفند 1400 ساعت 17:00 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز به روی صحنه رفت. 




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

تور اجرای «سرخ چشم» به نوکنده رسید

تور اجرای «سرخ چشم» به نوکنده رسید

کنسرت نمایش «سرخ چشم» به نویسندگی و کارگردانی رشید نصیری پس از اجراهای موفق در بندرگز و کردکوی، برای نخستین بار مهمان نوکنده شد.

|

نظرات کاربران