در حال بارگذاری ...
با حضور نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی گلستان

دورهمی هنرمندان نمایش بندرترکمن برگزار شد

هنرمندان تئاتر بندرترکمن پس از مدتها دوری از فعالیتهای نمایشی بار دیگر دور هم جمع شدند تا راهی برای پایداری تئاتر این شهر بیابند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، تعدادی از هنرمندان شاخص تئاتر بندرترکمن روز یکشنبه 28 فروردین ماه 1401 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرترکمن با حضور رسول اونق نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی گلستان دورهم جمع شدند تا برای خروج از توقف فعالیتهای نمایشی این شهرستان راه حلی پیدا کنند.

در این نشست،حاضرین که از هنرمندان شاخص تئاتر بندرترکمن بودند از دغدغه هایشان گفتند و پیشنهاداتی برای برون رفت از مشکلات را ارائه کردند.

رسول اونق گفت در این جلسه مقرر گردید تا هر هفته این نشستها به شکل تخصصی برگزار و مصوبات این نشستها پیگیری شود و در این راه انجمن هنرهای نمایشی گلستان نیز همراه و حامی آنها خواهد بود.

به گفته نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی گلستان،فعالان تئاتر بندرترکمن برای اجرای نمایشنامه خوانی برنامه ریزی کرده‌اند و قرار است در ادامه به تولیدات صحنه‌ای و دیگر گونه‌های نمایشی که هدف اصلی آنان است برسند.

شایان ذکر است،انجمن هنرهای نمایشی گلستان وظیفه خود دانسته و در تلاش است به منظور راه اندازی فعالیت تئاتر در شهرستانهایی با پتانسیل بالا که مدتها به دلیل دلسردی هنرمندان و عدم توجه و حمایت مکفی از سوی مسئولین،کم کار و یا بدون فعالیت به سر میبرند سهم خود را ادا کند.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران