در حال بارگذاری ...
به کارگردانی علی نجاری

«دادار و شر و شورها» در گنبد به روی صحنه رفت

نمایش «دادار و شر و شورها» به کارگردانی علی نجاری تولید شده در گروه تئاتر دادار در گنبد به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «دادار و شر و شورها» به کارگردانی علی نجاری تولید شده در گروه تئاتر دادار از 14 تا 20 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 18:30 در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبد کاووس به روی صحنه رفت.

نمایشنامه این اثر به صورت گروهی و به سرپرستی علی نجاری به نگارش در آمده است.

در این اثر نمایشی، محمد حسین علی پور، ملینا اصغری، غزل ابوطالبی، مهزیار دهقانی به عنوان بازیگر و رضا شیخ به عنوان عروسک گردان ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان نمایش  «دادار و شر و شورها» اینطور آمده است: دادار و ذغالی در ادامه ماموریت هایشان این بار به آپارتمانی در شهر رفته اند که سه کودک اصطلاحا شیطان به اسم پرهام، پریناز و پریا در یکی از واحدهای آن زندگی میکنند و همسایه ها را کلافه کرده اند. بعد از اصرار فراوون ذغالی، دادار اجازه میدهد که او به تنهایی این ماموریت را انجام دهد و در نتیجه اتفاتی میان ذغالی و کودکان رخ میدهد...

دیگر عوامل نمایش  «دادار و شر و شورها» عبارتند از: دستیار کارگردان: محمد حسین علی پور، مدیر برنامه ریزی: مهدی ابراهیمیان، آهنگساز: امین نظامی، عکاس: مهدی ابراهیمیان.

نمایش  «دادار و شر و شورها» از 14 تا 20 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 18:30 در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبد کاووس به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران