در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی حمید نائبی

«محله کاچه ها 3» در گرگان روی صحنه رفت

تالار فخرالدین اسعد گرگانی میزبان نمایش کمدی  «محله کاچه ها ۳» به نویسندگی و کارگردانی حمید نائبی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش کمدی  «محله کاچه ها 3» به نویسندگی و کارگردانی حمید نائبی تولید شده در گروه تئاتر ترجه از 7 تا 12 خردادماه 1401 ساعت 18:30 در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به روی صحنه رفت.

در خلاصه داستان این اثر اینطور آمده است: "شهرداری تصمیم میگیرد برای برقراری ارتباط بهتر با شهروندان از هر محله یک نماینده به عنوان رابط برگزیند و به همین منظور در هر محل یک بنر نصب کردند و از شهروندان خواستند تا به انتخاب خود از هر محله  یک نفر را به عنوان نماینده یا رابط بین شهرداری و محلات معرفی کنند. از محله ی مورد نظر این نمایش سه نفر کاندیدا میشوند. یحیی خلافکار محله، کل متات پدر زن یحیی و ذبیح کفاش محله. در روز مناظره این سه خیلی پته های هم را روی آب میریزن و بی بی مادر یحیی کسی است که حرفهای زیبایی میزند و بیشتر از همه مورد اعتماد اهالی قرار میگیرد و در نهایت در روز اعلام نتایج بی بی کسی است که از سوی مردم انتخاب میشود."

در این اثر نمایشی حمید نائبی، مسعود محمدخانی، حامد محمدخانی، حسن مهتدی، محسن محمدی مجد، المیرا ابری، مریم رضایی، اشرف بنی کمالی، زهرا گرمابه، فاطمه حسام، رامین سوخته سرایی، مهرانا مروی، حجت قاضی، هدیه سلطان پور، محسن زیارتی، حمید حسینی و آرش مهدی آبادی به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده اند.

دیگر عوامل نمایش کمدی  «محله کاچه ها 3» عبارتند از: تهیه کنندگان: امین فولادیان، علیرضا افروشه، دستیار کارگردان: مسعود محمدخانی، منشی صحنه: المیرا ابری، فرهانه قصابان، طراح صحنه مهرانا مروی، طراح لباس: هدیه سلطان پور.

نمایش  «محله کاچه ها 3» از 7 تا 12 خردادماه 1401 ساعت 18:30 در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت داوران و بدون اولویت؛ نمایش های «بی هوده» از گرگان، «پینو» از علی آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش های «میم» از بندرگز و ...

|

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران