در حال بارگذاری ...

درخشش «پیله های خیس» در جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳

نمایش «پیله های خیس» به نویسندگی مجید انوری و کارگردانی فائزه نوآبادی با کسب ۶ عنوان برگزیده راهی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، با معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور در مازندران، نمایش «پیله های خیس» از گرگان عناوین طراحی نور برگزیده و بهترین طراحی صحنه را توسط رضا پورتراب زاده، بازیگری دوم زن و کارگردانی سوم را توسط فائزه نوآبادی، بازیگری دوم مرد را توسط ایلا مقصودلو و نمایشنامه برگزیده را توسط مجید انوری کسب کرد و به عنوان یکی از ۴ اثر برگزیده از میان ۱۷ اثر حاضر در این رویداد به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.

در خلاصه داستان این اثر اینطور آمده است:
《پیله های خیس 》 روایت زنی است که با همسر خود که تازه از جنگ بازگشته زندگی می کند ، یک شب فردی از روی آگهی برای پرستاری مرد به خانه آنها می آید و اتفاق های عجیبی شروع به رخ دادن می کند.

در این اثر نمایشی آناهید شمالی، ایلا مقصودلو راد و فائزه نوآبادی به عنوان بازیگر و مجید انوری و فاطمه مقصودلو به عنوان صداپیشه به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل نمایش 《پیله های خیس》عبارتند از: داراماتورژ : یاسمن ناسخی، مشاور کارگردان: رضا پورتراب زاده، تهیه کننده : سید محمد هادی موسوی رکنی، دستیاران کارگردان : فاطمه سروش نیا، محسن قربانی، طراحی لباس، صحنه و نور: رضا پورتراب زاده، دستیاران اجرایی: ساجده معزی، معید مرگان پور، محمد اسلامی، مصطفی افتخاری، طراحی و اجرای افکت، شنیداری و موسیقی: رضا پورتراب زاده، ساخت دکور: محمد رضا نازویی، محسن قربانی، جلوه های ویژه تصویری، عکس: باران انوری، معید مرگان‌پور، ساخت تیزر: معید مرگان پور، طراح پوستر ، بروشور و تبلیغات: رضا پورتراب زاده.

 




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران